מערכת COL | יום ח' טבת ה׳תשע״ח 26.12.2017

מה עשו מאות בנות חב"דיות בבקתות עץ בחיק הטבע?

בשעות הצהריים המוקדמות של יום ראשון, התאספו בקמפוס הפסטורלי 'מרכז שדה' שבנס הרים, מאות בנות המשמשות בצוות העילית של 'בת מלך' ה'תשע"ח, הפועל במסגרת ארגון נוער חב"ד • הבנות התאכסנו בבקתות עץ בחיק הטבע ויצאו למסלולי הליכה ייחודיים, בשילוב תוכנית מיוחדת על כוחו של יהודי לפעול "מעל הטבע" • לאחר יומיים עמוסים, חסידיים וחווייתיים חזרו הבנות לסניפים הפרוסים בכל רחבי הארץ, כשהן חדורות תחושת שליחות עמוקה ומיוחדת • לכתבה המלאה
מה עשו מאות בנות חב
בשעות הצהריים המוקדמות של יום ראשון, התאספו בקמפוס הפסטורלי 'מרכז שדה' שבנס הרים, מאות בנות המשמשות בצוות העילית של 'בת מלך' ה'תשע"ח, הפועל במסגרת ארגון נוער חב"ד.

לאחר התארגנות קצרה, יצאו הבנות למסלול הליכה ייחודי בטבע, במהלכו למדו והעשירו את ידיעותיהן בנושאים שונים ומגוונים. בסיום המסלול, נהנו הבנות מארוחה עשירה ומזינה בחיק הטבע.

הבנות התקבלו בקמפוס המיוחד, והתאקלמו בחדרי האירוח המרווחים, הממוקמים בבקתות עץ ציוריים בינות לעצי יער.

את התוכנית החסידית לאורך כל היומיים המרתקים הובילו מרכזות הפעילות בשטח מ. לוינזון ומ. אייזנברג והשיקו תוכנית מיוחדת על כוחם של יהודי לפעול מעל הטבע, מלווה במצגת מושקעת וג'ינגל סוחף.

לאחר הדלקת נרות חנוכה, רקדו הבנות ניגוני שמחה ברוב שירה וזמרה. ולאחר מכן נאם בפני הבנות הרב יחיאל קוצר נאום מאלף, על עבודת הקודש בחינוך והדרכה, על גודל הזכות והאחריות לשמש מדריכות בארגון של הרבי, ועל הכח העצום שיש בפעילות זו.

תוכנית לילה ייחודית והומריסטית נערכה על דילמות בחיי השליחות בבת מלך, שבמהלכה הקנו לצוות כלים להתמודדות באתגרי הפעילות.

בסיום התוכנית, התיישבו הבנות קבוצות קבוצות סביב מדורות לאורך הלילה, ושרו יחד בצוותא חדא, ניגונים ופזמונים מעוררים.

לאחר ארוחת הבוקר, לימוד ותפילה יצאו הבנות למסלול הליכה מאתגר בחיק הטבע, כשבסיומו נערכה תוכנית סיום מיוחדת, סוחפת ומרגשת.

האירוע התקיים בשיתוף פעולה עם קק"ל ובתמיכתה. מדריכות חוגי סיירות של קק"ל העבירו את ההכשרה בטבע. הן נפעמו מהשמחה והאנרגיות של המדריכות, לדבריהן הן טרם נתקלו בקבוצה כה שמחה.

לאחר יומיים עמוסים, חסידיים וחווייתיים חזרו הבנות לסניפים הפרוסים בכל רחבי הארץ, כשהן חדורות תחושת שליחות עמוקה ומיוחדת, ומוכנות לעשות הכל, כדי לפעול בקרוב ממש את הגאולה האמיתית והשלימה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.