מערכת COL | יום ז' טבת ה׳תשע״ח 25.12.2017

שמונה ימים של אור בקפריסין

בקפריסין מסכמים שמונה ימים של פעילות ללא הפסקה, עם רצף אירועי חנוכה ופעילויות מגוונות ומוארות במיוחד. אלפי סופגניות, חנוכיות ונרות חולקו על ידי בתי חב"ד באי, בראשות השליח והרב הראשי לקפריסין הרב אריה זאב רסקין, כאשר כבר עם הנחיתה בשדה התעופה מקבלים השלוחים את פני הבאים, ב'פרסומא ניסא' רב משתתפים  ● שמונה ימים של אור בקפריסין
שמונה ימים של אור בקפריסין
בקפריסין מסכמים שמונה ימים של פעילות ללא הפסקה, עם רצף אירועי חנוכה ופעילויות מגוונות ומוארות במיוחד. אלפי סופגניות, חנוכיות ונרות חולקו על ידי בתי חב"ד באי, בראשות השליח והרב הראשי לקפריסין הרב אריה זאב רסקין שי', כאשר כבר עם הנחיתה בשדה התעופה מקבלים השלוחים את פני הבאים, ב'פרסומא ניסא' רב משתתפים.

גם לשוהים בבתי רפואה ובתי הסוהר הגיעה שיירת האור, על מנת להביא לכל יהודי ויהודי את אור החנוכה.

בחוצות הערים הקימו השלוחים - הרב שניאור לויטין מלרנקה, הרב יאיר בייץ' מלימסול, הרב יצחק אייזנבך מפאפוס, והרב זושא ניימרק מאיה נאפה - בתיאום ובאישור ראשי הערים, חנוכיות ענק, ערכו הדלקות מרכזיות, וארועי חג לכל המשפחה.

בניקוסיה הבירה התקיימו ארועי חנוכה עבור הסטודנטים לרפואה, צוות השגרירות והקהילה בהשתתפות השליח והרב הראשי, הרב אריה זאב רסקין שי'. כמו כן, כבכל שנה נערך הארוע המרכזי בהשתתפות דיפלומטים ואישי ציבור נכבדים מישראל ומקפריסין, אשר הגיעו לחזות ולהצדיע לנצחון אור הקדושה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.