מערכת COL | יום ז' טבת ה׳תשע״ח 25.12.2017

תלמידי כפר סיטרין 'כבשו' את חיפה במבצע חנוכה

כ-160 מתלמידי הישיבה, יחד עם המדריכים-השלוחים, יצאו והביאו את אור חג החנוכה לאלפי יהודים. במהלך מבצע חנוכה התבצעו למעלה 400 הדלקות חנוכה במוקדים שונים מידי יום בחג החנוכה. חולקו קרוב ל-1000 סופגניות ובוצעו הדלקות מרכזיות בקניונים ומרכזי קניות, בבתי אבות ובדירות עולים ● לסיפור המלא
תלמידי כפר סיטרין 'כבשו' את חיפה במבצע חנוכה
ישיבת "אור אבנר – כפר סיטרין" אשר מהווה בשנים האחרונות מגדלור חינוכי לנוער חרדי מתמודד. נמצאת בעיצומה של מהפכה חסידית חסרת תקדים. תלמידי הישיבה, שחלקם מגיעים מבתים חרדים לא-חבדי"ם, יצאו למבצע חנוכה רחב בהיקפו ברחבי העיר חיפה וחוף הכרמל.

כ-160 מתלמידי הישיבה, יחד עם המדריכים-השלוחים, יצאו והביאו את אור חג החנוכה לאלפי יהודים. במהלך מבצע חנוכה התבצעו למעלה 400 הדלקות חנוכה במוקדים שונים מידי יום בחג החנוכה. חולקו קרוב ל-1000 סופגניות ובוצעו הדלקות מרכזיות בקניונים ומרכזי קניות, בבתי אבות ובדירות עולים.

מנהל הישיבה הרב מנחם מענדל שיחי' חייבי מציין שצוות הישיבה יחד עם השלוחים המקומיים היה מופתע מההצלחה האדירה של מבצע חנוכה, מהשמחה והקאָך הרב של התלמידים למבצע חנוכה, ומהעובדה שלרבים רבים מהתלמידים, זוהי הפעם הראשונה שקיימו את 'מבצע חנוכה'.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.