מערכת COL | יום ז' טבת ה׳תשע״ח 25.12.2017

מגדל העמק: חנוכיות מרכזיות, אירועי הדלקה ושיירת האור

שיא של פרסומי ניסא נרשם השנה במגדל העמק בפעילות מבצע חנוכה ע"י בית חב"ד בהנהלת שליח הרבי ומנהל בית חב"ד הרב אליעזר פרסיה ומנהל הפעילות הרב שמואל לוינסון • לכתבה המלאה
מגדל העמק: חנוכיות מרכזיות, אירועי הדלקה ושיירת האור
שיא של פרסומי ניסא נרשם השנה במגדל העמק בפעילות מבצע חנוכה ע"י בית חב"ד בהנהלת שליח הרבי ומנהל בית חב"ד הרב אליעזר פרסיה ומנהל הפעילות הרב שמואל לוינסון.

מסיבת חנוכה

ביום הראשון של חנוכה התקיימה מסיבת חנוכה ענקית לילדים במתנ"ס העירוני, שם צפו הילדים בהדלקת נרות חנוכה ובהצגה מרתקת שהחדירה בליבם את המסר של החג -להוסיף באור.

חנוכיות מרכזיות

13 חנוכיות ענק הוצבו ברחבי העיר כאשר בכל יום מימי החנוכה ראו את החנוכיות אלפי אנשים והתקיימו סביבן הדלקות מרכזיות ע"י השלוחים ברחבי העיר.

חידוש מיוחד השנה היה בחנוכיית ענק שהוצבה בכניסה לבסיס חיל האויר ברמת דוד הסמוך למגדל העמק, החנוכייה נתרמה והובאה לבסיס ע"י בית חב"ד בתיאום עם רבנות הבסיס.

האירוע המרכזי של הדלקת החנוכייה התקיים במוצאי שבת, נר חמישי של חנוכה, יום היארצייט של הת' לוי הכהן הנדל ע"ה, בנו של - יבדלחט"א - הרב ישראל יוסף הכהן הנדל, רב קהילת חב"ד בעיר. בהדלקה השתתפו רבים מבני העיר ומאנ"ש שיחיו. בהדלקה התקיימה גם תוכנית לילדים עם פסוקים והפתעות.

הדלקה מרכזית נוספת התקיימה בכניסה לשכונת נחל צבי על הכביש הראשי של העיר בארגון הרב זלמן הכט והרב מני רוזנשיין ובהשתתפות ראש העיר מר אלי ברדה.

אירועי הדלקת נרות

השלוחים קיימו הדלקות גם אצל כוחות הביטחון: המשטרה, מד"א ומכבי האש, במרכזים המסחריים בעיר, בשירותי הבריאות, בסניפי המתנ"ס בעיר, בבתי אבות לקשישים, במועדוני הילדים ובספרייה העירונית.

בסיסי צה"ל

במהלך ימי החג יצאו צוותים מבית חב"ד לבסיסי צה"ל ברחבי האיזור לשמח את חיילי צה"ל ולהביא להם את שמחת החג בליווי סופגניות ולזכותם במצוות תפילין.

שיירת האור

ביום שלישי, נר שמיני של חנוכה התקיימה שיירת האור בהשתתפות כ-25 רכבים שעליהם חנוכיות מאירות. השיירה סבבה כשעה וחצי כשבראש השיירה נוסע רכב עם רמקול רב עוצמה שמזמין את התושבים לצפות בשיירה וליטול חלק בשמחת החנוכה ובהדלקת החנוכיות המרכזיות.

התוועדות

בליל "זאת חנוכה" התקיימה התוועדות מיוחדת עם ראש ישיבת תומכי תמימים הרב יצחק גולדברג בבנין המפואר של בית חב"ד החדש בשכונת נחל צבי.

מהנהלת בית חב"ד נמסרה ברכת יישר כח לכל אנ"ש והתמימים שלקחו חלק בכל פרטי המבצע.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.