מערכת COL | יום ג' טבת ה׳תשע״ח 21.12.2017

בפעם השלישית: משלוח ספרים לשלוחים בעולם בחינם

בעקבות ההצלחה הגדולה בשנים עברו, גם השנה, לקראת "דידן נצח", חברו יחדיו ארגון my shliach ובית ההוצאה לאור "אחד" ובתרומת גביר מאנ"ש שי' וגיבשו הצעה ייחודית לשלוחים בעולם ● אין עוד צורך לחשוב על המשקל והלוגיסטיקה - רק על הילדים היקרים ועל שעות ההנאה הרבות והאיכותיות שיהיו להם עם הספרים החדשים, והמשלוח - חינם ● לצפיה בקטלוג
בפעם השלישית: משלוח ספרים לשלוחים בעולם בחינם
שלוחים יקרים!

בשנים האחרונות זוכים ילדי החסידים ליהנות משפע חסר תקדים של ספרות איכותית בין השאר מלאים המדפים בספרי סיפורים על רבותינו נשיאינו, הרבניות הצדקניות ועל גדולי החסידים; סיפורי חסידים בהגשה חדשנית - בקומיקס או בשילוב סיפורים מימינו אלה: כתבים ותיקים בהגשה חדשה לנוער ועוד.

בעקבות ההצלחה הגדולה בשנים עברו, גם השנה, לקראת "דידן נצח", חברו יחדיו ארגון my shliach ובית ההוצאה לאור "אחד" ובתרומת גביר מאנ"ש שי' וגיבשו הצעה ייחודית לשלוחים בעולם. אין עוד צורך לחשוב על המשקל והלוגיסטיקה - רק על הילדים היקרים ועל שעות ההנאה הרבות והאיכותיות שיהיו להם עם הספרים החדשים, והמשלוח - חינם!

כל מה שעל השלוחים לעשות הוא לבחור את הספרים שברצונם לרכוש מתוך הקטלוג הספרים ולשלוח את רשימת הספרים לכתובת המייל: [email protected], עם שם מלא בעברית ובאנגלית, כתובת מדויקת למשלוח ומספר טלפון נייד. מיד לאחר התשלום עבור ההזמנה, הספרים יישלחו בחינם אל המזמין.

להורדת הקטלוג, לחצו כאן

המבצע בכפוף לתקנון.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.