מערכת COL | יום ג' טבת ה׳תשע״ח 21.12.2017

מנכ"ל הרכבת הקלה הדליק את נרות החנוכה בשער יפו בירושלים

חברת סיטיפס זכיינית הרכבת הקלה בירושלים ערכה פרסום ניסא מהודר בימי החנוכה. מידי ערב התקיים הדלקת נרות חנוכה בחנוכייה שהוצבה בתחנת הרכבת הקלה בתחנה המרכזית בירושלים בשיתוף אגודת צעירי חב"ד. במקום מרכזי והומה זה מתקיימת כל העת תנועה רבה של המוני נוסעים ששמחו להנות מאורות החנוכייה הגדולה שהוצבה בתחנה.
מנכ
חברת סיטיפס זכיינית הרכבת הקלה בירושלים ערכה פרסום ניסא מהודר בימי החנוכה.

מידי ערב התקיים הדלקת נרות חנוכה בחנוכייה שהוצבה בתחנת הרכבת הקלה בתחנה המרכזית בירושלים בשיתוף אגודת צעירי חב"ד. במקום מרכזי והומה זה מתקיימת כל העת תנועה רבה של המוני נוסעים ששמחו להנות מאורות החנוכייה הגדולה שהוצבה בתחנה.

בנוסף לכך כובד מנכ"ל הרכבת הקלה מר ירון רביד בהדלקת שמונת נרות החנוכה ב"זאת חנוכה" במעמד ההדלקה המרכזי של צעירי חב"ד בשער יפו במרכז העיר ירושלים. במעמד השתתפו הרב נפתלי רוט-יו"ר צעירי אגודת חב"ד בירושלים והרב נועם רוט- מנהל צעירי אגודת חב"ד בירושלים, מנכ"ל הרכבת הודה להם מאוד על ארגון הטקס ועל השת"פ הקיים מזה מס' שנים..

מנוף גדול של לוחמי האש הניף את מנכ"ל הרכבת ואת הרב נועם רוט מעלה בכדי להדליק את הנרות הגבוהים בעוד מאות מתושבי העיר משתתפים בהדלקה לצלילי ניגוני חב״ד ומזמורי החג.
מנכ"ל סיטיפס מר ירון רביד: אני מאחל לכולנו שהאורות הגדולים ימשיכו ללוות אותנו ולהאיר לנו גם במהלך כל השנה כולה,הרכבת הקלה היא חלק אינטגרלי מהנוף הירושלמי ונמשיך הלאה לדאוג לרווחת התושבים והנוסעים


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.