מערכת COL | יום ב' טבת ה׳תשע״ח 20.12.2017

חג הספרים ב"אחד" (פ)

על הוצאת הספרים "אחד", עברה שנה משופעת ביצירת ספרים ● תהליך יצירתו של ספר מורכב ובנוי שלבים שלבים עד להגעתו לשלב המדף, כשהוא מונח לו שם מוכן לקראתכם חגיגי, יפה ואפוף ריח דפוס ● הכותבים של ההוצאה שוקדים ימים ולילות על עלילות היסטוריות ובדיות המבוססות על מסרים מאלפים, על קומיקסים מרתקים ורבי תהפוכות, על נקודות מפרשות שבוע המובאות בשפה בהירה ונהירה ועל שלל ספרים שהמשותף לכולם נעוץ בהשקעה הרבה באיכות, בניסוח העשיר, בהנגשה לשפתו של הילד, בידע הרב הגלום בינות לסיפורים ובציורים המרהיבים שמשלהבים את דמיון הקוראים ● לסיפור המלא
חג הספרים ב
בין ספרי הקומיקס בהוצאת 'אחד', תוכלו למצוא מגוון עלילות המשתרעות על פני תקופות שונות. אחד מהם לוקח אתכם לסיור תלת מימד בינות לצפונותיה של תיבת נח ומשרטט את סיפורו של דור המבול. קומיקס נפלא נוסף, מקפיץ את חווית הקריאה בציורים שטרם נראו במחוזותינו ולוקח את הקוראים לעלילה היסטורית מפותלת המתארת את סיפור שריפת התלמוד על ידי הכנסייה הנוצרית בפולין. הקומיקס החסידי מביא את סיפור חייו המרתק של ר' מענדל מפוטערפאס ע"ה ומטעים את חווית הקריאה בטעם חסידי מעורר השראה של חסיד שאהבתו לרבי לא ידעה גבולות.

יחס ההוצאה לספרים מתאפיין בשיטת ה"אחד אחד"- כל ספר ותשומת הלב הראויה לו וההשקעה המרבית הנדרשת להדפסתו והוצאתו לאור. בין הספרים החדשים שיצאו לכבוד ה' טבת תשע"ח, תמצאו גם ספר מדע נפלא בשם "גוף ונשמה" שנותן סקירה על האיברים העיקריים ומעניק מסע מופלא לגוף האדם, תוך מתן הנקודות ההלכתיות והחסידיות המאירות את אנטומיית גופנו באור של נשמה יהודית. כמו כן, יצא השנה הספר האחרון בסדרת "הרבניות" המתאר בשפה ציורית את מיטב הסיפורים על הרבנית מנוחה רחל ע"ה, בת כ"ק אדמו"ר האמצעי, והרבנית דבורה לאה ע"ה, בת כ"ק אדמו"ר הזקן ואם כ"ק אדמו"ר הצמח צדק.

ספרים כמו "הנער שלא נכנע", "לוי ולאה", "ללא מורא" ו"תעלומה בעין כרם", יעשירו לעין ערוך את ספריית הילדים בבית ויעניקו ערך מוסף לכל עמוד ועמוד שיקראו בספרים.

גם לקטנטנים הוצאת "אחד" מספקת חומרי קריאה מעשירים במיוחד, הסדרה "אבא, למה?" תיתן לילד את ההצצה הראשונה לעולם ההלכה היהודי בסיפורים קצרים המלווים באיורים מאירי עיניים ובהסברים על המצוות היומיומיות ועל טעמיהן.
"מרגישים חנוכה" הינו ספר אינטראקטיבי לפעוטות המשלב את כל החושים בחוויית הקריאה.

ה' טבת, חג הספרים. כל "אחד" והספר שלו...


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.