מערכת COL | יום ב' טבת ה׳תשע״ח 20.12.2017

"בורסלינו" עומדת בפני סגירה? • החברה: "נמשיך בייצור כובעים"

האם המותג "בורסלינו" שכיכב מעל ראשיהם של חסידי חב"ד בעולם כולו, עומד בפני פשיטת רגל? לאחרונה נפוצו דיווחים שונים סביב העניין, מה שהעלה חשש אצל חסידי חב"ד החובשים את הכובע עם המותג המוביל • החברה: "החלטת בית המשפט האיטלקי לדחות את תוכנית הצלת החברה לא תפסיק את יצור כובעי 'בורסלינו', אותם לובשים חסידי חב"ד בארצות הברית ובישראל", כך נמסר ל-COL • לסיפור המלא

האם המותג "בורסלינו" שכיכב מעל ראשיהם של חסידי חב"ד בעולם כולו, עומד בפני פשיטת רגל? לאחרונה נפוצו דיווחים שונים סביב העניין, מה שהעלה חשש אצל חסידי חב"ד החובשים את הכובע עם המותג המוביל.

בית המשפט האיטלקי דחה תוכנית הצלה כלכלית, שהוצעה על ידי הבעלים החדשים של יצרנית הכובעים 'בורסלינו', שביקש לשלם את חובות העבר של החברה הנאמדים ב-21 מליון דולר.

חברת 'בורסלינו' נתקלה בקשיים כלכליים לאחר פרסום דו"ח הפסד בשנת 2013, ובעל השליטה בחברה, מרקו מרנקו, נעצר על ידי המשטרה השוויצרית באפריל 2015 בחשד לפשע כלכלי.

לפני כשנתיים, נרכשה החברה, על ידי קבוצת משקיעים שהשקיעו בחברה כבר 10 מיליון אירו, וכבר דיווחה על רווח בשנת 2015. גם בשנת המכירות 2016 המכירות עלו ל -17.5 מיליון יורו.

החברה מסרה כי החלטת השופטת לדחות את תוכנית הצלת החברה לא תפסיק את יצור כובעי 'בורסלינו', המעסיקה 134 עובדים, ומייצרת כ -150 אלף כובעים בשנה, אותם לובשים חסידי חב"ד בארצות הברית ובישראל. למרות פסיקת בית המשפט, החברה ממשיכה בפעילות ההפקה, ההפצה והקידום של הכובעים, תוך שמירה על כל העובדים, ועל אתר הייצור באיטליה.

הבעלים הסבירו כי הדיווחים על פשיטת הרגל מבוססים על "סיבות טכניות ומשפטיות שאינן נוגעות לניהול העסקי של פעילות המותג על ידי הבעלים החדשים".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.