מערכת COL | יום א' טבת ה׳תשע״ח 19.12.2017

הטרנד החדש: "משחקי הגמרא" (פ)

ילדים רבים מנצלים את ימי החנוכה לשחק במשחקי הגמרא ● הדבר נעשה במסגרת מבצע "מצטלמים וזוכים" בו הצטלמו הילדים כאשר הם משחקים ומעשירים את זמנם הפנוי בתוכן חינוכי מרתק וחווייתי ● לסיפור המלא
הטרנד החדש:
מפתח המשחקים, הרב נחום רבינוביץ, שליח הרבי בכפר ביל"ו, מספר על המשחקים "המשחקים "התנאים ו"האמוראים", דרכם רוכשים הילדים מידע רב על סדר הדורות ועל תולדות חיי התנאים והאמוראים, והמשחק "תיובתא" הינו משחק מקורי, בסגנון "טאקי", המקנה לילדים את יסודות הגמרא בדרך חוייתית".

מורים ותלמידים רבים מעידים על השינוי שהמשחקים גרמו להם ביחסם ללימוד הגמרא: "זה נותן לי עוד חיות ללמוד גמרא", אומר שאולי, אחד התלמידים בכיתה ח' בתלמוד תורה חב"ד ברחובות. חברו מנדי מוסיף: "אני אוהב את סגנון המשחק ואת המסר הרוחני העצום שבו". "הוא הוסיף לי ידע בגמרא והכרת התנאים והאמוראים". חבר נוסף, יוסף חיים, אומר: "המשחקים האלו עוזרים לי בגמרא, אני ממליץ לחבריי ולכל הילדים לשחק בזה!".

חשוב להעיר שהרבי עצמו עסק הרבה בתולדות החיים של חמי ישראל. בהרבה שיחות הרבי הצביע על כך שהדעה של התנא או האמורא קשורה לאיזה פרט מתולדות חייו.

המבצע המיוחד "מצטלמים וזוכים", שהחל לקראת חג חנוכה ימשך עד לאחר יום הבהיר ה' טבת. במסגרתו, רוכשים את המשחקים במחיר מוזל, מצטלמים בעת המשחק שולחים את התמונה ומשתתפים בהגרלה על עשרות פרסים יקרי ערך.

הרכישה ופרטי המבצע מופיעים באתר לפרטים נוספים נייד: 0587709930.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.