מערכת COL | יום כ"ט כסלו ה׳תשע״ח 17.12.2017

קידוש שם שמיים בחדר הבריחה הגדול בעולם ● גלריה מרהיבה

מרכז חב"ד תל אביב, - בשיתוף עם הקרן לקידום מורשת היהדות ועיריית תל-אביב, יחד עם אתר חדשות חב"ד העולמי - COL הקימו ב'כיכר רבין' בת"א את "חדר הבריחה" הגדול בעולם ● במהלך האירוע אותגרו התושבים במשימה מיוחדת ובסיומה התקיימה הדלקת נר שלישי של חנוכה בחנוכיה הגבוהה ביותר בארץ ● גלריית תמונות נרחבת וקליפ לצפיה
קידוש שם שמיים בחדר הבריחה הגדול בעולם ● גלריה מרהיבה
צילומים: חיים טויטו

מרכז חב"ד ליובאוויטש תל אביב הפיקו ביום חמישי האחרון – נר שלישי של חנוכה – את חדר הבריחה הגדול בעולם בשיתוף עם עיריית תל-אביב ואתר חדשות חב"ד העולמי  COL -לכבוד חג החנוכה, לפרסומי ניסא עצום.

במהלך האירוע נקראו אלפי המשתתפים שהגיעו לכיכר ע"י ר' נחום גערליצקי שהנחה את הארוע כולו בטוב טעם, לאתגר מיוחד, מציאת פך השמן הטהור. הדרך אל הפתרון רצופה בחידות, משימות ואתגרים. לאחר ארבעים דקות פיצחו כמה מהמשתתפים את החידה כשכל האותיות שנמצאו בדרכים לא שגרתיות יוצרות את המילים על המנוף – שם נמצא כד השמן הטהור!

הרגע המרגש הגיע, אל המנוף הוזמנו הרב יוסף גערליצקי – שליח הרבי ורב קהילת חב"ד תל-אביב, הרב מאיר אריה שמערלינג – ראש ישיבת חזון אליהו בתל אביב, ויחד עמם הנדיבים מר שלום שלאל ובנואבי שלאל הקהל האזין בקשב רב לדבר תורה מרתק על עניינו של חג החנוכה בימינו אלה, שנשא הרב גערליצקי ובסיומו כיבד את מר שלום שלאל בהדלקת נר שלישי של חנוכה בחנוכיה הגבוהה בארץ.

מראות קודש מכ"ק אדמו"ר נשיא דורנו בהדלקת הנרות ושירת "הנרות הללו" הוקרנו על מסכי הלדים הענקיים וריגשו את המשתתפים. אל הבמה הוזמו שנים עשר ילדי צבאות השם לומר בגאון את שנים עשר הפסוקים כשכל הקהל חוזר אחריהם.

מקהלת הבובות המפורסמת בובע מאייסעס"  (״BUBA MASES ") בהופעה מיוחדת של שירי חנוכה וניגוני חב"ד, הצליחה להכניס את כולם לאוירה של שמחת חג החנוכה, השמחה נמשכה עוד זמן רב כשהקהל הגדול משתתף בהתלהבות.

החגיגה התקיימה על ידי מרכז חב"ד ליובאוויטש תל-אביב, הקרן לקידום מורשת ישראל בתל אביב, בשיתוף מחלקת תרבות ומופעים בעיריית תל אביב, ובסיוע מיוחד של תלמידי ישיבת חב"ד "חזון אליהו" ובחסות האתר החב"די הפופולרי והמוביל COL

על ההפקה המיוחדת: חברת 'צבעים הפקות'

לצפיה בקליפ וידאו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.