מערכת COL | יום כ"ז כסלו ה׳תשע״ח 15.12.2017

שיא של משתתפים בדינר השנתי של 'כולל חב"ד' במנהטן • גלריה

קרוב לאלפיים משתתפים נטלו חלק בדינר השנתי והמסורתי של ארגון החסד הוותיק 'כולל חב"ד' שנערך במנהטן בסוף השבוע שעבר. מספר המשתתפים שבר את שיא המשתתפים אי פעם בדינרים של 'כולל חב"ד' • בין המשתתפים, נראים תורמים מכל גווני הקשת, וגם בכירים מצמרת המשפט והכלכלה. המכנה המשותף לכולם: הסיוע לאימפריית החסד של רבותינו נשיאנו! • רשמים מהדינר המסורתי של ארגון החסד 'כולל חב"ד' שנערך במנהטן בפעם השלושים וארבע ברציפות • במהלך האירוע נחשף תאריך חנוכת 'מרכז פינגר' בירושלים • כתבה מלאה, גלריית תמונות
שיא של משתתפים בדינר השנתי של 'כולל חב


קרוב לאלפיים משתתפים נטלו חלק בדינר השנתי והמסורתי של ארגון החסד הוותיק 'כולל חב"ד' שנערך במנהטן בסוף השבוע שעבר. מספר המשתתפים שבר את שיא המשתתפים אי פעם בדינרים של 'כולל חב"ד'.

הדינר נערך זו השנה השלושים וארבע ברציפות ובכל שנה מחדש מצליח לסחוף את המוני התורמים שמרגישים זכות מיוחדת לסייע בפעולות ארגון החסד שהוקם על ידי כ"ק אדמו"ר הזקן נ"ע ואשר לווה בהמשך על ידי רבותינו נשיאנו.

אל מלון 'הילטון' היוקרתי במנהטן, נהרו תומכי ה'כולל' לדינר החגיגי והמרשים, בו נחשפת מידי שנה מפת העשייה האדירה של ארגון החסד, באמצעות נתונים שנתיים אודות היקף הפעילות בכל התחומים, לרווחתם של יושבי ארץ הקודש, מכל קצות הקשת. 

מבט אל המשתתפים בדינר, חושף תופעה מדהימה: בין השולחנות העגולים יושבים תורמים נכבדים, מכל גווני הקשת, וזו לא קלישאה: מחסידי סאטמר ועד אנשי עסקים שחלקם עדיין טרם שומרים תורה ומצוות לעת עתה. בין המשתתפים, נראים גם בכירים מצמרת המשפט והכלכלה. המכנה המשותף לכולם: הסיוע לאימפריית החסד של רבותינו נשיאנו!

מנהל ה'כולל', הרב שלום דוכמן, מקבל את פני הבאים כחתן ביום חופתו. הוא לוחץ את ידי הבאים, מברכם לשלום, מודה להם שבאו למעמד השנתי ומזמין אותם לשבת באולם שהוכן מבעוד מועד.

"הרבי דיבר איתי על חשיבות הדינר כבר ה'יחידות' הראשונה שלי כמנהל ה'כולל'", שח לנו הרב דוכמן תוך כדי לחיצת יד נוספת לתורם שהגיע זה עתה. "לצד דברי הרבי על איסוף כספים, הוא הרחיב על החשיבות לקיים דינר לתומכים באופן קבוע. ואכן רואים, שכמעט ארבעים שנה אחרי אותה יחידות, חשים את ברכותיו של הרבי בכל פעם מחדש בעריכת הדינר".

כמיטב המסורת הדינר נפתח בקטעי וידאו מיוחדים של הרבי, בהם מדבר על 'כולל חב"ד'. תחושת צמרמורת חולפת על המשתתפים, המרגישים זכות להשתייך למגדלור הנתינה בארץ הקודש. אשרינו שזכינו. התחושה אחת: קשר עמוק בין ארגון החסד לכל אחד מרבותינו נשיאנו הקדושים.
בזה אחר זה עלו לשאת דברים קצרים ונרגשים נציגי תורמים ששיתפו בנקודת מבט על מפעלי החסד העצומים של ה'כולל', אליהם נחשפו במהלך השנה.

הרב דוכמן מוזמן לשאת דברים. זהו נאום שנתי, צפוי, אך כולם מצפים לו. בשפתו החמימה, מפרט הרב דוכמן את פעולות ה'כולל' בשנה החולפת ואת הפעולות הצפויות בשנה הבאה, לקול תשואות התומכים הרבים. הרב דוכמן מודיע כי ישנה כוונה בשנה הקרובה להרחיב את מעגלי החסד לרווחתם של תושבי ארץ הקודש.

קטעי הוידאו המוקרנים באולם מצליחים לרגש ולשמח את אחרון התורמים. אחורי הקלעים של הנתינה והסיוע, מסביב לשעון, במעגל השנה, נראים באופן מוחשי בקטעי הוידאו.

בעיצומו של הדינר, הוכרז לשמחתם של התורמים הרבים, כי בעזרת השם לקראת כ"ד טבת, יום היארצייט של מייסד ה'כולל' כ"ק האדמו"ר הזקן נ"ע, ייחנך 'מרכז פנגר' בירושלים, שבנייתו מושלמת בימים אלו. זהו מבנה הנמצא בתוכנית שימור בירושלים, שנרכש על ידי ה'כולל' בעלות של מיליוני דולרים וישמש כמרכז מיוחד שייתן מענה לאנשים עם נכויות פיזיות קשות ל"ע.
אשרינו שזכינו – עם תחושה נפלאה זו יצאו המשתתפים מהדינר המסורתי, בתפילה ובתקווה לשנה נוספת של חסד ונתינה בדרכם של רבותינו. נשיאנו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.