מערכת COL | יום כ"ו כסלו ה׳תשע״ח 14.12.2017

ביום ראשון: מאות נשים ביום העיון לזכר שלושת התמימים

מאות מנשות ירושלים והסביבה ישתתפו בימי העיון של 'אור חיה' לזכרם של תלמידי הישיבה • לראשונה השנה ייערך הנופש במלון לאונרדו • יום העיון נערך גם השנה לזכרם של שלושת תלמידי ישיבת תומכי תמימים: הת' משה גולן, הת' לוי הנדל והת' יהונתן ביטון שנהרגו בתאונת דרכים בדרכם למבצעיו הק' של הרבי • כל הפרטים
ביום ראשון: מאות נשים ביום העיון לזכר שלושת התמימים
כמיטב המסורת, גם השנה ייערך ביום ראשון (נר חמישי של חנוכה) יום העיון המסורתי על טהרת הקודש של 'אור חיה' המרכז היהודי לאשה היהודיה.

ימי העיון ייערכו לראשונה במלון לאונרדו הסמוך לשכונת בית ישראל בירושלים בהשתתפות מאות נשים ובנות מרחבי הארץ, הבירה וסביבותיה.

מרתון של הרצאות מגוונות לקהל הנשים יפתח החל מהשעה 9:00, בהם יישאו דברים: הרה"ח שמואל ביטון משפיע תות"ל אור יהודה והרב מנחם מענדל גלוכובסקי חבר בית דין רבני חב"ד באה"ק ומרא דאתרא קהילת חב"ד רחובות. בסיום תערך תוכנית אומנתית עם הרב יאיר כלב מכפר חב"ד.

"בימים אלו שקשה להבדיל בין אור לחושך, באות נשות ישראל ליום אחד של אור שמלבן וממחיש על פי תורת החסידות מהו האור האמיתי" אומרת הגב' דניאלה גולן יו"ר המרכז העולמי. עוד הוסיפה: "זה גאווה בשביל כולנו כל שנה מחדש לראות את הקהל העצום של הנשים מגיע ליום שכולו לימוד תורה וחסידות".

יום העיון נערך גם השנה לזכרם של שלושת תלמידי ישיבת תומכי תמימים: הת' משה גולן, הת' לוי הנדל והת' יהונתן ביטון שנהרגו בתאונת דרכים בדרכם למבצעיו הק' של הרבי לשמח את עם ישראל באור החנוכה.

כתובת הגעה: האולם המפואר של מלון 'לאונרדו', סנט ג'ורג 9 ירושלים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.