מערכת COL | יום כ"ו כסלו ה׳תשע״ח 14.12.2017

השר גלנט העניק למשפחת הולצברג זכאות לדירה ציבורית

הרב נחמן ופרידה הולצברג, שאיבדו לפני תשע שנים את בנם וכלתם רבקי וגבי הולצברג ז"ל בפיגוע בבית חב"ד במומבאי, קיבלו אתמול משר השיכון יואב גלנט זכאות לדירה ציבורית • במהלך טקס הדלקת נרות חנוכה מרגש בישר גלנט למשפחה את הבשורה, שתאפשר לבני הזוג המתגוררים בחו"ל, להגיע ארצה ולגדל את נכדם שאיבד את הוריו בפיגוע • לכתבה המלאה
השר גלנט העניק למשפחת הולצברג זכאות לדירה ציבורית
הזוג הולצברג עם השר גלנט, אתמול
הרב נחמן ופרידה הולצברג, שאיבדו לפני תשע שנים את בנם וכלתם רבקי וגבי הולצברג ז"ל בפיגוע בבית חב"ד במומבאי, קיבלו אתמול משר השיכון יואב גלנט זכאות לדירה ציבורית, כך דווח העיתון ישראל היום.

במהלך טקס הדלקת נרות חנוכה מרגש בישר גלנט למשפחה את הבשורה, שתאפשר לבני הזוג המתגוררים בחו"ל, להגיע ארצה ולגדל את נכדם שאיבד את הוריו בפיגוע. השניים מגדלים את מוישי, שכבר בן 11 יחד עם המטפלת ההודית, שעלתה לישראל וקיבלה תעודת זהות כחולה.

"הערב המדינה מחזירה חוב מוסרי למשפחה שאיבדה את בנם, הרב גבריאל נוח ואת כלתם הרבנית רבקה בפיגוע טרור אכזרי", אמר גלנט. "אני שמח להעניק להם הערב דירה ציבורית בביתר עילית ובכך לאפשר להם לתת תמיכה משפחתית לנכדם".

הרב והרבנית הולצברג הודו לשר השיכון והבינוי, למנכ״ל המשרד ולכל צוות המשרד על העבודה המסורה והנאמנה. הנכד מוישי, שהה בחדר הסמוך בזמן הדלקת הנרות וזאת משום שסבו וסבתו לא רצו להפריע ללימודיו.

בפיגוע הקטלני, שהתרחש בבית חב"ד ב־2008, פשטו מחבלים על המקום ורצחו שישה בני אדם ביניהם רבקי וגבי. בנם מוישי חולץ בשלום מהמקום.

בקיץ האחרון נפגשו מוישי, סבו וסבתו עם ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי, שהגיע לביקור בישראל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.