מערכת COL | יום כ"ה כסלו ה׳תשע״ח 13.12.2017

עם ראש העיר: שליחי חב"ד בחיפה חגגו הדלקת נר חנוכה

בטקס מיוחד ורב רושם חגגו עשרות שליחי ומנהלי בתי חב"ד בחיפה יחד עם ראש העיר יונה יהב והרב אריה בליטנטל חבר מועצת העיר את המשך שיתוף הפעולה המיוחד של חב"ד חיפה יחד עם ראש העיר והעירייה ובפרט במבצע הצבת עשרות חנוכיות להגברת האור היהודי בימי החנוכה • לכתבה המלאה
עם ראש העיר: שליחי חב
צילום: ראובן כהן דוברות עיריית חיפה
במהלך הטקס נשאו דברים הרב יהודה גינזבורג וכן הרב יהודה דונין כאשר כל שליח מציג את פעילותו הברוכה ברחבי השכונות בעיר חיפה.

כמו כן השתתפו הרב דב גינזבורג יו"ר צעירי חב"ד בחיפה, הרב לייבל שילדקראוט, הרב בועז קלי, הרב יוסף ליפש והשלוחים מהשכונות: שער העליה, רמת אלמוגי, רמת אשכול, נוווה יוסף, כרמל צרפתי, תחנה מרכזית חוף הכרמל, רמת הנשיא, כרמל אחוזה, מרכז רפואי כרמל, כרמליה, רמת הדר-הדר עליון, פנינת הכרמל כבביר התחתונה, המרכז הרפואי רמב"ם, קרית אליעזר, כרמל מערבי, טכניון, ורדיה, נמל חיפה, קמפוס הנמל, בת גלים, סביוני דניה, הרמות טכניון ונווה שאנן.

ראש העיר יונה יהב ציין בדבריו כי "בימי החנוכה בהם אנו מציינים את ניצחון האור היהודי על פני המתייוונים, אני שמח מאד לראות את הפעילות המיוחדת מקרבת הלבבות של שליחי חב"ד בעיר חיפה, מאז ומעולם הקשר והשת"פ בין העירייה לפעילות של חב"ד ומוסדותיה היה קשר מיוחד וקרוב. השנה הגברנו את שיתוף הפעולה שניכר היטב בכל פינה בעיר עם הגברת אור נרות החנוכה".

הדוברים כולם ציינו במיוחד את הקשר הישיר בין שליחי חב"ד ועיריית חיפה ובפרט את העזרה והסיוע של ראש העיר יונה יהב ואנשי לשכתו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.