מערכת COL | יום כ"ה כסלו ה׳תשע״ח 13.12.2017

'צמאה': אולם מפוצץ בבני נוער 5X • תיעוד, וידאו

לצד אירועי הענק למבוגרים נערכו בשבוע החסידות 'צמאה' בבנייני האומה אירועים מיוחדים לתלמידי ישיבות תיכוניות, תיכונים ואולפנות • חמש פעמים התמלא האודיטוריום הענק באלפי בני נוער ששרו בדבקות את ניגוני אדמו"ר הזקן, ורקדו בשמחה עצומה עם אברהם פריד ואודי דווידי • צפו בגלריית תמונות ובקליפ וידאו מקפיץ עם הרגעים המרגשים • לצפיה>>>
'צמאה': אולם מפוצץ בבני נוער 5X • תיעוד, וידאו
צילום: יחזקאל איטקין

חמש פעמים במהלך שבוע החסידות 'צמאה' התמלא האודיטוריום הענק של בנייני האומה באלפי בני נוער, מכל רחבי הארץ, שבאו לשאוב מלוא חופניים מאווירת חג הגאולה ומהשמחה החסידית הסוחפת.

התלמידים באו מכל מוסדות הלימוד הדתיים, על כל גווניהם – תיכונים, ישיבות תיכוניות, אולפנות ועוד.

בימים המיוחדים לנשים התקיימו אירועים לבנות, ובימים שנועדו לגברים היו אירועים לבנים.
מנהלי המוסדות, הר"מים והרבנים עודדו את התלמידים להשתתף באירועים ולספוג את העומק החסידי ואת החיות והשמחה שהחסידות מעניקה.

האירועים התנהלו כהתוועדות חסידית, ובמרכזם עמדו הנושאים – שמחה ואהבת ישראל. את האירועים לבנים הנחה בחום ובהתלהבות הרב בנימין וילהלם, ואת האירועים לבנות הגב' חנה אסולין.

לפני המשתתפים נשא דברים הרב משה שילת, מנהל תורת חב"ד לבני הישיבות, שהלהיב את הנוכחים להתחזק בעבודת ה' לאור החסידות. בכמה מהאירועים נשאו דברים גם הרב שמואל אליהו, רבה של צפת, והרב יהושע שפירא, ראש ישיבת רמת גן.

עוד לפני האירוע קיבלו מוסדות הלימוד, שנרשמו מראש, מערכי שיעור העוסקים במהותו של היום, ולמדו לעומק את תוכנם של ניגונים שהושרו באירוע, ובראשם ניגון ארבע בבות.
את ההתוועדויות סיימו המשתתפים בהחלטה טובה, כאשר שיגרו מסרון למספר שניתן להם ובחרו החלטה טובה, שאותה נטלו על עצמם לשנה הבאה.

לרשות המורים והתלמידים עמדו אולמות תוכן, אולם סיפורים חסידיים, דוכני הפעלה בנושא תפילין לבנים ונרות שבת לבנות. אלפי תלמידים ותלמידות בחרו לבקר במוקדי ההעשרה האלה, התרשמו מעץ החסידות וסיירו גם ביריד הספרים.

"יצאנו בהרגשה מרוממת, ואנא עדכנו אותנו מבעוד מועד על האירועים של השנה הבאה, כדי שנוכל להתארגן ולא להחמיץ אירוע מיוחד כזה" – זו הייתה התגובה האופיינית של התלמידים והמורים.

צפו בוידאו:
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.