מערכת COL | יום כ"ה כסלו ה׳תשע״ח 13.12.2017

במה מדליקין ובמה אין מדליקין - ערב חינוך לציבור ההורים

הערב (רביעי) בערב יתקיים בירושלים ערב חינוך ייחודי מסוגו • הערב מיועד לציבור ההורים היקר, ויעסוק בהעמקת הקשר והזיקה לחינוך וערכיו ברוח תורנית, קבלת טיפים וכלים מעשיים איך להשקיע ולהצליח בחינוך הילדים, מתוך מגמה וחזון של בניית 'דור העתיד' • במרכז הערב תינתן הרצאה מרתקת מפי ר' אביעזרי כהן - מטפל קוגניטיבי התנהגותי ילדים ונוער בנושא: 'להקשיב לסיפור הנרות' – על הורות ותקשורת מיטבית כגורם משפיע על חינוך ילדינו • תינתן גם טעימה מסדנת פסיכודרמה מעצימה וחווייתית מפי הרב זאב רייניץ מארגון 'ישיחנה' • הכניסה ללא עלות! • כל הפרטים
במה מדליקין ובמה אין מדליקין - ערב חינוך לציבור ההורים

הערב (רביעי) בערב יתקיים בירושלים ערב חינוך ייחודי מסוגו. הערב מיועד לציבור ההורים היקר, ויעסוק בהעמקת הקשר והזיקה לחינוך וערכיו ברוח תורנית, קבלת טיפים וכלים מעשיים איך להשקיע ולהצליח בחינוך הילדים, מתוך מגמה וחזון של בניית 'דור העתיד'.

במרכז הערב תינתן הרצאה מרתקת מפי ר' אביעזרי כהן - מטפל קוגניטיבי התנהגותי ילדים ונוער בנושא: 'להקשיב לסיפור הנרות' – על הורות ותקשורת מיטבית כגורם משפיע על חינוך ילדינו.
בנוסף תינתן טעימה מסדנת פסיכודרמה מעצימה וחווייתית מפי הרב זאב רייניץ – פסיכודרמיסט ומנהל מקצועי מרכז 'ישיחנה'.

לא פעם אנו מחפשים דרכים להעצים את הצדדים החזקים של הילד, דרכם ניתן להתמודד ולהתגבר על האתגרים העומדים לפנינו. אחד השותפים העיקריים להצלחות הם ציבור ההורים, כאשר גם הם מגויסים עם הצוות החינוכי להעצים את הילד, התוצאות הינן מבורכות פי כמה וכמה .
אמנם, נדרשת הדרכה והכוונה לציבור ההורים מאנשי מקצוע ומומחים בתחומים שונים, בזיהוי מוקדם ובמניעת הבעיות ככל הניתן, במתן כלים ובמציאת פתרונות בזמן אמת בהתמודדויות עם אתגרי היום יום, ובמתן כלים ופתרונות יצירתיים להמשך הדרך למצוא מסילות לליבו של הילד ולבנות את 'דור העתיד'.

לשם כך בדיוק 'מכון אלף' בראשות הרב לוי קנלסקי שוב מפתיע, ובערב יוצג גם המיזם החדש לציבור ההורים – 'בית ספר להורות מיטבית' שע"י מכון אלף, שמטרתו להעניק להורים כלים ותובנות לפיתוח וקידום חינוך 'דור העתיד', לפתוח בפניהם צוהר אל עולם החינוך, הפסיכולוגיה, התקשורת הפנים משפחתית ולהעניק להם כלים לאמפתיה, הקשבה, העצמה אישית, ודרכי השפעה בבית ומחוצה לו בהתמודדות עם אתגרי היום יום.

הערב ביוזמת 'מכון אלף' ובעידוד הנהלת התלמודי תורה בירושלים.
הכניסה ללא עלות כלל!
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.