מערכת COL | יום כ"ה כסלו ה׳תשע״ח 13.12.2017

"להודות ולהלל": המפכ"ל הדליק את הנר ראשון בכותל המערבי

אתמול (שלישי) התקיימה הדלקת נר ראשון של חנוכה בכותל המערבי • במעמד השתתפו: רב הכותל והמקומות הקדושים, הרב שמואל רבינוביץ, המפכ"ל רב ניצב רוני אלשיך, מנכ"ל המשרד לשירותי דת מר עו"ד עודד פלוס, רב משטרת ישראל הרב רמי ברכיהו, ממ"ז ירושלים ניצב יורם הלוי, מפקדי מרחב דוד ועשרות שוטרים • לכתבה המלאה
צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי
אתמול (שלישי) התקיימה הדלקת נר ראשון של חנוכה בכותל המערבי במעמד רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ, המפכ"ל רב ניצב רוני אלשיך, מנכ"ל המשרד לשירותי דת מר עו"ד עודד פלוס, רב משטרת ישראל הרב רמי ברכיהו, ממ"ז ירושלים ניצב יורם הלוי, מפקדי מרחב דוד ועשרות שוטרים.

רב הכותל המערבי הרב שמואל רבינוביץ הזכיר את פטירתו של הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן זצ"ל, והביע תפילה כי האור הגדול שעלה היום לשמיים יביא בכנפיו אור גדול על ציון בבניין בית תפארתנו.

עוד הוסיף הרב ואמר כי "ניצחון החשמונאים הוא ניצחון על רוח עם ישראל, הם עד היום הזה. לנצח. עם ישראל בעזרת הרוח נאבק ומנצח את כל אלו שמנסים לפגוע. אנחנו בימים האלה מודים על הניסים בימים ההם בזמן הזה. אנו גם מודים למפכ"ל המשטרה ולכל השוטרים, שנלחמים ומוסרים נפשם יום יום עבור אזרחי ישראל בכלל ומבקרי הכותל המערבי בפרט. שהקב"ה ישמור צאתם ובואם של שוטרי משטרת ישראל מעתה ועד עולם."

המפכ"ל אמר כי "מעט מן האור דוחה הרבה מהחושך. לא לחינם בחר עם ישראל לציין את חג החנוכה דרך האור. האור דומה לאהבה, למסירות ולשירות שניתן להעביר לאחרים, ואת זה עושים כל שוטרי משטרת ישראל. אנו כוחות הביטחון נלחמים שוב ושוב בחושך."

המפכ"ל עוד הוסיף ואמר כי "מברכים על הדלקת "נר" חנוכה, למרות שמדליקים נרות רבים. הדלקת "נר" החנוכה יוצרת ומסמלת את האחדות של עם ישראל. עם אחד בלב אחד."

במהלך ימי חג החנוכה מתקיים מדי ערב אירוע רב משתתפים של הדלקת נרות חנוכה במעמד אישים שונים. מעמד הדלקת נרות חנוכה מועבר בשידור חי באמצעות מצלמות הכותל באתר האינטרנט של הקרן למורשת הכותל המערבי.

כמו כן במהלך ימי חג החנוכה הקרן למורשת הכותל המערבי מקיימת סיורי חנוכיות ייחודיים לקהל הרחב- פרטים באתר הקרן למורשת הכותל המערבי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.