מערכת COL | יום כ"ד כסלו ה׳תשע״ח 12.12.2017

מבצע חנוכה של צעירי-חב"ד יצא לדרך

מאות בתי חב"ד ברחבי הארץ, בסיועם של אלפי חסידי חב"ד ותלמידי הישיבות, יוצאים להביא את אור החג ושמחתו לאזרחי ישראל ‏● בשבוע האחרון, עמל מסביב לשעון צוות צעירי-חב"ד בסיוע מתנדבים להתקנת מאות חנוכיות על כלי רכב ● הרב יוסף-יצחק אהרונוב קורא לאנ"ש והתמימים לשנס מותניים בימי חג החנוכה הקרובים, ולהצטרף לפעילות הענפה בכל רחבי הארץ ● לסיפור המלא
מבצע חנוכה של צעירי-חב
מאות בתי חב"ד ברחבי הארץ, בסיועם של אלפי חסידי חב"ד ותלמידי הישיבות, יוצאים להביא את אור החג ושמחתו לאזרחי ישראל. בשבוע האחרון, עמל מסביב לשעון צוות צעירי-חב"ד בסיוע מתנדבים להתקנת מאות חנוכיות על כלי רכב.

מאות אלפי חנוכיות אישיות ומרכזיות מאירות במהלך ימי החנוכה את מרכזי הערים, את הקניונים הגדולים, את פתחי החנויות, את המרכזים הרפואיים, את תחנות המשטרה, מד"א ומכבי האש, את תאי המעצר ובתי הכלא ואת המוסדות הסיעודיים.

בה בעת שמאות אלפי חנוכיות אישיות ומרכזיות יאירו את מרכזי הערים, יעלה אור הנרות גם במאות מחנות, בסיסים, מחסומים, מוצבים ושטחי אימונים של צה"ל. בכל מקום שאליו מגיעים הפעילים, הם מפיצים חנוכיות ונרות, עלונים לחנוכה, סופגניות, 'משקה' וכמובן הרבה שמחה ועידוד. בכל שעות היום, במהלך ימי חג החנוכה, מגיעים עשרות רכבים ומשאיות של בתי חב"ד ויחידות צה"ל מכל רחבי הארץ אל בית צעירי אגודת חב"ד בכפר חב"ד - לקבל סופגניות חמות, חנוכיות, ועלוני חג לחנוכה.

הרב יוסף-יצחק אהרונוב קורא לאנ"ש והתמימים לשנס מותניים בימי חג החנוכה הקרובים, ולהצטרף לפעילות הענפה בכל רחבי הארץ כדי להביא את אור החג ומצוותיו לכל פינה כרצונו הק' של הרבי
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.