מערכת COL | יום כ"ד כסלו ה׳תשע״ח 12.12.2017

1,000 איש השתתפו בהתוועדות המרכזית בבורו-פארק

המלווה-מלכה השנתי שנערך לרגל יום הילולא של הרב המגיד ממעזריטש וחג הגאולה של כ"ק בעל התניא והשו"ע, התקיים השנה באולם 'תפארת רבקה' בבורו-פארק • בפנים: רשימת המשתתפים וגלריית תמונות • לכתבה המלאה
1,000 איש השתתפו בהתוועדות המרכזית בבורו-פארק
מלוה מלכה השנתי לכבוד י"ט כסלו יום הילולא של הרב המגיד ממעזריטש וחג הגאולה של כ"ק בעל התניא והשו"ע, נערך השנה באולם חדש וגדול יותר - 'תפארת רבקה' בארא פארק. האירוע מאורגן על ידי 'היכל מנחם'.

ההתוועדות בחסות הנגיד החסידי ר' שלום דובער דריזין. את הערב הנעימו בניגוני חב"ד, ר' יוסי כהן ומקהלת הקאפליע.

אורח הכבוד: הרב יחיאל קלמנסון שליט"א ראש ישיבת חב"ד צרפת, מחבר ספרי מי טל ואפיקי מים - שדיבר על ההכרח ללימוד חסידות, כי אחרת לא מובן גם הנגלה. ואור וחיות נפשנו תורת החסידות.

רשימת הרבנים המשתתפים: הרב משה וואלפסאן שליט"א רב ביהמ"ד אמונת ישראל - נאם בענין חנוכה והצורך לקרב כל יהודי בכל מצב. הרב יעקב לייב אלטיין שליט"א מחבר ספרי חסידות מבוארת - חזר על שיחה של הרבי. האדמו"ר מטשערנאוויטש שליט"א. הרב הלפרין שליט"א רב דקהילת וויען בארא פארק. הרב לייבל גראנער שליט"א - המזכיר של הרבי. הרב ישראל פרידמאן שליט"א ראש ישיבת 'אהלי תורה' ליובאוויטש, קראון הייטס.

עוד השתתפו: הרב נחמן יוסף טווערסקי, בן כ"ק אדמו"ר מראחמיסטריווקא ירושלים רב ביהמ"ד 'מנחם מענדל' בקראון הייטס. הרב יעקב פרץ בלומינג מחבר ספרי רמב"ם הערוך. הרב גדלי' אויבערלענדר שליט"א רב דביהמ"ד היכל מנחם מאנסי. את הערב הנחה הרב יחזקאל הכהן כ"ץ שליט"א גבאי ביהמ"ד ליובאוויטש, חבר בוועד להפצת חסידות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.