מערכת COL | יום כ"ב כסלו ה׳תשע״ח 10.12.2017

גם הרב ירוסלבסקי ממליץ: ביטוח בריאות קולקטיבי בגפן בס"ד (פ)

לאחר שנים ארוכות של התעלמות מהבעיה, החלה לאחרונה התעוררות באנ"ש בנושא ביטוחי הבריאות ● רצף של מספר אבדות כואבות בתוך קהילת חב"ד, שגררו מסעות התרמה כואבים לטובת המשפחות האומללות, העלו למודעות ולשיח החב"די את החובה ברכישת ביטוח בריאות והדבר אף הגיע לפתחו של מזכיר בית דין רבני חב"ד הרב הגאון יצחק יהודא ירוסלבסקי שליט"א ● לפרטים מלאים >> ליצירת קשר
גם הרב ירוסלבסקי ממליץ: ביטוח בריאות קולקטיבי בגפן בס
לאחר שנים ארוכות של התעלמות מהבעיה, החלה לאחרונה התעוררות באנ"ש בנושא ביטוחי הבריאות. רצף של מספר אבדות כואבות בתוך קהילת חב"ד, שגררו מסעות התרמה כואבים לטובת המשפחות האומללות, העלו למודעות ולשיח החב"די את החובה ברכישת ביטוח בריאות ואף הגיע לפתחו של מזכיר בית דין רבני חב"ד הגרי"י ירוסלבסקי.

ההתעוררות כללה מאמרים במדיות החב"דיות השונות ודיונים אינטנסיביים, על החלופות האפשריות לקמפיינים מצמררים. בין השאר עלה נושא ביטוחי הבריאות הפרטיים שמעניקים כיסוי ביטוחי, אך מאידך יוצרים הוצאה כספית חודשית גבוהה שיכולה ליוצר עול כלכלי על משפחות ברוכות ילדים.

בקהילות רבות ובעידודם של רבני ומנהיגי הקהילות, אימצו את ביטוח הבריאות הקולקטיבי של סוכנות הביטוח 'גפן בס"ד' – כפתרון הטוב ביותר לבעיות בריאותיות קשות הכרוכות בעלויות גבוהות של משפחות בקהילה.

על רקע התעוררות זו, מתפרסם בימים אלה מכתבו של מזכיר בית רבני חב"ד ומד"א של שכונת נחלת הר חב"ד, הרב ירוסלבסקי - בו הוא קורא וממליץ לכל אחד מאנ"ש להצטרף לביטוח הבריאות הקולקטיבי של 'גפן בס"ד'.

במכתב כתב הרב ירוסלבסקי על מעלות הביטוח הקולקטיבי ש"זה קולקטיב (קהל גדול) הרי"ז מוזיל ומוריד את דמי התשלום החודשיים באופן משמעותי וכו'. לכן הנני ממליץ על החברה הנ"ל...". כאמור מכתבו של הרב ירוסלבסקי מצטרף להמלצות של גדולי הרבנים בקהילות רבות, שעמדו על החובה על כל אחד לדאוג לבני משפחתו, ולבטח בביטוח בריאות.

כפי שכתב הרב ירוסלבסקי במכתבו, לביטוח הקולקטיבי של 'גפן בס"ד', שני יתרונות עיקריים: א. הפרמיה זולה במיוחד עם פערים של 50% בין הביטוח הקולקטיבי לביטוחים הפרטיים, בגלל היעדר עלויות שיווק, מה שמאפשר לשווק פוליסות זולות במיוחד. ב. ביטוח שמכסה סעיפים נרחבים יותר, אפשרות לקבלת כיסויים נוספים ללא תשלום ומעמד משופר מול חברת הביטוח, זאת בגלל כמות החברים הגדולה, המבוטחים בביטוח קולקטיבי שמהווים כוח צרכני בעל השפעה רבה.

ואכן, בקהילות חב"ד ברחבי הארץ ניכרת התעוררות רבה, במטרה להגיד "די לקמפיינים הכואבים", ועל מנת לקחת אחריות אישית וקהילתית ולמנוע את האסון הבא. בין המצטרפים הרבים גם מוסדות שונים שכבר הצטרפו לפוליסת ביטוח הבריאות הקולקטיבית של אנ"ש, וכעת כל אחד מחסידי חב"ד יכול להצטרף, לדאוג לבני משפחתו ולהבטיח לעצמו שקט נפשי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.