מערכת COL | יום כ"ב כסלו ה׳תשע״ח 10.12.2017

אנ"ש מנחל'ה חיזקו את חיילי צה"ל בעזה ● תיעוד, וידאו

כוחה של התוועדות חסידית: לאחר התוועדות חג הגאולה י"ט בכסלו בנחלת הר חב"ד, ועל רקע המצב המתוח באיזור הדרום, עלה הרעיון בקרב המשתתפים לערוך את ה'מבצעים' של יום שישי במוצבי צה"ל של אוגדת עזה עם מאות סופגניות ומבצע תפילין לחיילי צה"ל ● וגם, וידאו מיוחד: החייל גלעד עושה בר-מצווה לראשונה בחייו ● צפו 
אנ

כוחה של התוועדות חסידית: לאחר התוועדות חג הגאולה י"ט בכסלו בנחלת הר חב"ד, ועל רקע המצב המתוח באיזור הדרום, עלה הרעיון בקרב המשתתפים לערוך את ה'מבצעים' של יום שישי במוצבי צה"ל של אוגדת עזה עם מאות סופגניות ומבצע תפילין לחיילי צה"ל.

אחד מחסידי חב"ד שהשתתפו במבצע, מספר הבוקר ל-COL: "ישבו בביתו של ר' משה שניאורסון להתוועדות י"ט כסלו, אחד המשתתפים הקבועים בשיעור ליל שישי הוקפץ למילואים באוגדת עזה.

"וכך עלה הרעיון שאת המבצעים של יום שישי לעשות עם החיילים באוגדת עזה.
הצטיידנו בעשר זוגות תפילין וחמש מאות סופגניות טריות וכך עברנו ממוצב למוצב. רבים מהחיילים התרגשו כי היום זה היה הפעם השניה בחיים שהם מניחים תפילין", הוא מספר.

הקבוצה שייצאה מנחלה כללה את חסידי חב"ד: בצלאל מזרחי, מאיר הגר, שעיה זיילער, חזי רוזנבאום, זלמן זוננפלד, דוד זיילער ואלעד בצלאל.

ר' צלי מזרחי: "ב"ה, הנחנו קרוב ל-100 חיילים, כאשר לפחות 20 חיילים זאת הפעם השנייה בחייהם שהם מניחים, מאז הבר-מצווה שלהם..."
לצפיה בוידאו:
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.