מערכת COL | יום כ' כסלו ה׳תשע״ח 08.12.2017

קרית מלאכי: המד"א, ראש העיר וסגנו בהתוועדות י"ט כסלו

התוועדות חג הגאולה של בעל התניא והשולחן ערוך, התקיימה ביום רביעי ח"י כסלו, באולמי חמ"ה בקרית מלאכי, ברוב פאר והדר, בשיתוף ה'קונגרס יהודי בוכרה' ועיריית קרית מלאכי • את הערב כיבדו: המד"א הרב יצחק-יהודה ירוסלבסקי. ראש העיר מר אליהו זוהר. סגן ראש העיר, מר מישל טפירו וממונה תרבות יהודית עו"ד צלי מזרחי • לכתבה המלאה
קרית מלאכי: המד
צילום: מיכאל גנזמן
התוועדות חג הגאולה של בעל התניא והשולחן ערוך, התקיימה ביום רביעי ח"י כסלו, באולמי חמ"ה בקרית מלאכי, ברוב פאר והדר, בשיתוף ה'קונגרס יהודי בוכרה' ועיריית קרית מלאכי.

כ-200 נשים וגברים נהנו מאירוע מפואר לכבוד חג הגאולה. האירוע אורגן על ידי הרב רושל חיימוב השליח לעדה הבוכרית בעיר, הפועל ללא הפסקה במהלך כל השנה, במגוון תחומים עם העדה בעיר.

את הערב כיבדו: המד"א הרב יצחק-יהודה ירוסלבסקי. ראש העיר מר אליהו זוהר. סגן ראש העיר, מר מישל טפירו וממונה תרבות יהודית עו"ד צלי מזרחי.

ראש העיר נשא דברי ברכה ובירך על המשך עשייה ושיתוף פעולה לקהילה הבוכרית. הרב ירוסלבסקי סיפר על המאסר והגאולה של אדמו"ר הזקן והקשר אלינו, בימנו אלה.

במהלך הערב נהנו כולם ממיטב המאכלים, לצד בר עשיר ומפנק, וכן מהתזמורת של הזמר דוד ג'ון קטנוב ששימח והקפיץ את כולם בריקודים סוערים.

בהמשך כובד הרב הלל חיימוב לשאת דברים, והוא הדגיש את החשיבות בתקשורת בבית ובגיבוש תא המשפחתי ואת המתנה הנפלאה שהבורא נתן לנו - "השבת", שבו גם המדיה והסלולר שובת.

לסיום, הרב רושל חיימוב ערך סיום מסכת קידושין ולאחר מכן התקיים חלוקת הש"ס כנהוג. המשתתפים יצאו בהתרגשות רבה ואמרו, כי הם לא זוכרים כזאת התוועדות.

תודה לצלם הערב מיכאל גנזמן. וכן, תודות ל'קונגרס יהודי בוכרה' - לר' יהודה בלוי ולר' יוסף ארבוב על העזרה ועל העידוד לעשייה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.