מערכת COL | יום י"ז כסלו ה׳תשע״ח 05.12.2017

אירוע היסטורי בפרלמנט בווירטמברג: כתיבת אותיות בספר תורה

אירוע היסטורי בפרלמנט של באדן ווירטמברג: כתיבת אותיות בספר התורה שהוכנס לבית הכנסת באולם, לזכות כל תושבי המדינה, בהשתתפות שר הממשלה, נשיאת הפרלמנט, נשיאת הקהילה היהודית ונציגי כל המפלגות • אירוע היסטורי בפרלמנט
אירוע היסטורי בפרלמנט בווירטמברג: כתיבת אותיות בספר תורה
אירוע היסטורי בפרלמנט של באדן ווירטמברג: כתיבת אותיות בספר התורה שהוכנס לבית הכנסת באולם, לזכות כל תושבי המדינה, בהשתתפות שר הממשלה, נשיאת הפרלמנט, נשיאת הקהילה היהודית ונציגי כל המפלגות.

האותיות האחרונות נכתבו בעירית אולם ומשם יצאו בתהלוכה ברחוב הראשי של העיר, בליווי לפידים ומוזיקה. יש לציין, כי התהלוכה לוותה ע"י 'רכב היסטורי' שהיה שייך בשנות החמישים, ליהודי בשם שטיינר.

בתום כתיבת האותיות האחרונות, יצאה תהלוכה ובראשה ספר התורה שהוכנס לבית הכנסת באולם בהשתתפות שליחי חב"ד בגרמניה, ובראשם שליח חב"ד ורבה של אולם הרב שניאור טרבניק.

עוד השתתפו באירוע: סגן שר הפנים של מדינת באדן ווירטמברג, מפקד המשטרה המחוזי, ראש העיר וראש העיר לשעבר, סגן נשיא הקהילות היהודיות בגרמניה, חברי הוועד של הקהילה היהודית, ועוד.

על הצד מוזיקלי ניצח הזמר החב"די ר' מענדי ג'רופי, שהרקיד את המשתתפים, ושימח את הקהל הגדול. תודות לסופר החב"די שכתב את ספר התורה, ושאף הוא הגיע במיוחד מארה"ק, הרב דובער גינזבורג.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.