מערכת COL | יום י"ז כסלו ה׳תשע״ח 05.12.2017

סרט דוקומנטרי חדש: "רוסטובר" • צפו בוידאו

בימים אלו יצא לאור סרט דוקומנטרי "רוסטובר" בן 15 דקות, המציג 9 ראיונות עם יהודים מהעיר, ומבקר באתרים של ההיסטוריה היהודית בעיר. הסרט הוקרן לראשונה ברוסטוב בחודש שעבר, באירוע לציון יום הולדתו של אדמו"ר הרש"ב נ"ע והשלמת שיקום הציון הק' • הגב' מרינה קולישובה, נכדתו של אברם נורמן ז"ל שהיה בין אלו שטיפלו בהעברת קברו של הרש"ב, סיפרה כי שמעה אותו מספר את הסיפור פעמים רבות. "כשהם פתחו את הארון. הגוף היה שלם. זה היה הלם לכולם"  צפו בוידאו
סרט דוקומנטרי חדש:
בימים אלו יצא לאור סרט דוקומנטרי "רוסטובר" בן 15 דקות, המציג 9 ראיונות עם יהודים מהעיר, ומבקר באתרים של ההיסטוריה היהודית בעיר. הסרט הוקרן לראשונה ברוסטוב בחודש שעבר, באירוע לציון יום הולדתו של אדמו"ר הרש"ב נ"ע והשלמת שיקום הציון הק'.

"סבי ראה את הרבי הרש"ב, וסיפר לנו על היהודים הדתיים שהיו מתכנסים שם לעתים קרובות", סיפר ליאוניד ולדמן משפחתו גרה מעבר לרחוב ברצקי 42, ששימש כמקום מגוריו של הרבי  הרש"ב.

הגב' מרינה קולישובה, נכדתו של אברם נורמן ז"ל שהיה בין אלו שטיפלו בהעברת קברו של הרש"ב, סיפרה כי שמעה אותו מספר את הסיפור פעמים רבות. "כשהם פתחו את הארון. הגוף היה שלם. זה היה הלם לכולם".

בשנים האחרונות, הקהילה היהודית בראשות רב הקהילה ושליח חב"ד הרב חיים דנצינגר צמחה בצמיחה עצומה. 'לו רק הסבים שלנו היו יכולים להיות כאן היום ולראות את זה כאן. זה כל כך חשוב לנו", סיכמו.

לצפייה לחצו על כפתור ההפעלה:
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.