מערכת COL | יום ט"ז כסלו ה׳תשע״ח 04.12.2017

מזכיר הרבי הרב קרינסקי: "להשיב הספרים לבעליהם האמיתיים"

מזכיר הרבי ויו"ר המל"ח הרב חיים-יהודה קרינסקי מפרסם הערב 'מודעה רבה' על ספרי רבותינו נשיאינו ש"עתה מצויים ברשות הרבים, ויש אשר סוחרים בהם ומוכרים אותם בפומבי וכו' באה"ק והן במדינות אחרות" • "והוא איסור חמור ביותר לסחור בהם, למכור אותם או לקנות אותם וליטול ריווח מהם. יש לעשות כל הניתן להשיב את הספרים וכתבי היד במהירות האפשרית לרשות ספריית אגודת חסידי חב"ד" • לסיפור המלא עוד בנושא:כיצד הגיעו כתבי-היד של האדמו"ר הצמח-צדק למכירה בירושלים? ראיון
מזכיר הרבי הרב קרינסקי:
הרב חיים-יהודה קרינסקי (צילום: שימי קוטנר, COL) לצד המכתב

כמו שנחשף כאן לראשונה על מסכת יבמות של האדמו"ר המהר"ש שהוצעה במכירה פומבית באה"ק, אותה חשף מנהל ספריית אגו"ח הרב שלום דובער לוין, ולאחר החלטת שופט בארה"ב הוחזרה לספריית אגו"ח בניו יורק, ולאחרונה פורסם גם באתר לראשונה על כתבי יד נדירים של אדמו"ר ה'צמח צדק' נ"ע המוצעים למכירה פומבית, מזכיר הרבי ויו"ר המל"ח הרב חיים-יהודה קרינסקי מפרסם הערב (שני) מכתב חריף בנוגע ל"כתבי וספרי קודש של הוד כ"ק רבותינו הקדושים שהיו ברשותם ועתה מצויים ברשות הרבים, ויש אשר סוחרים בהם ומוכרים אותם בפומבי וכו' באה"ק והן במדינות אחרות".

במכתבו מגולל הרב קרינסקי את סיפורם של הכתבים והספרים, והקשר הפנימי והעצמי של כ"ק רבותינו הקדושים, וגודל העוגמת נפש מצד העדר ספרים, וגודל הנח"ר והשמחה הגדולה כשנפדו מהשביה והושבו למקומם בספריית אגו"ח.

"והוא איסור חמור ביותר לסחור בהם, למכור אותם או לקנות אותם וילטול ריווח מהם."

בסיום, הרב קרינסקי קורא במכתב: "יש לעשות כל הניתן להשיב את הספרים וכתבי היד במהירות האפשרית לרשות ספריית אגודת חסידי חב"ד".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.