מערכת COL | יום ט"ו כסלו ה׳תשע״ח 03.12.2017

רבני חב"ד בהפרשת תרומות ומעשרות ביקב "אוצר היין" בצפת

יקב הבוטיק "אוצר היין – צפת" ערך אירוע מכובד להפרשת תרומות ומעשרות, ובראשם חברי בית דין רבני חב"ד הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי והרב משה הבלין  לסיפור המלא
רבני חב
משלחת רבנים מכובדת ביקב הבוטיק "אוצר היין" בצפת להפרשת תרומות ומעשרות

יקב הבוטיק "אוצר היין – צפת" ערך אירוע מכובד להפרשת תרומות ומעשרות עם גלריית רבנים מכובדת ביותר.

משלחת מכובדת בראשות חברי בית דין רבני חב"ד הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי והרב משה הבלין, ראש מערכת הכשרות העולמית OK הרב דן יואל ליווי, רבה של צפת הרב שמואל אליהו, השליח הראשי לצפת הרב חיים קפלן, מנכ"ל מערכת הכשרות OK בישראל הרב אהרן חסקל, ראש כולל זרע ברך בצפת הרב שמואל ליברמן, המשגיח הראשי על יקבי OK בישראל הרב יצחק רוזנפלד והרב שלמה וינפלד מהנהלת OK בישראל השתתפה במעמד הפרשת תרומות ומעשרות ביקב "אוצר היין" בצפת.

הייקב, הממוקם במרתפי המבנה העתיק של "אוצר הסת"ם" במרומי הר כנען בצפת, הינו יקב בוטיק המייצר יינות ביתיים ברמה גבוהה מאוד, ללא כל תוספות, בכשרות המהודרת של ארגון הכשרות העולמי OK, בנוסף לכשרות מהדרין של הרבנות צפת, בניהול רב קהילת חב"ד הרב מרדכי ביסטריצקי.

היינן, ר' מרדכי קופמן, בעל וותק של עשרות שנים בייצור יינות בוטיק איכותיים בארה"ב, עלה לאחרונה לישראל והמשיך את מסורת ייצור היין האיכותי ביקב החדש – "אוצר היין – צפת".

לאחר מינוי שליחות כדין, כיבוד הרב ליווי את הרב ירוסלבסקי במצוות ההפרשה, בסיומה פצחו כל הנוכחים, בריקוד "והריקותי לכם ברכה עד בלי די" ובהמשך המשיכו לסעודת מצווה, באולם האירועים של "אוצר הסת"ם", בה שיבחו כל המשתתפים את טעמו המיוחד של היין האיכותי.

במהלך הסיור ביקרו הרבנים גם במכון "אוצר הסת"ם - צפת" שע"י אגודת קרית חב"ד בצפת, המייצר ומשווק ספרי תורה, תפילין ומזוזות לכל רחבי העולם, שנכנס לאחרונה גם הוא תחת הפיקוח המהודר של ארגון הכשרות העולמי OK, ובמסגרת הביקור העניק הרב ליווי את תעודת הכשרות ליו"ר אגודת קרית חב"ד, השליח הרב חיים קפלן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.