מערכת COL | יום י"ב כסלו ה׳תשע״ח 30.11.2017

בית שמש: ראש העיר הפתיע בהתוועדות י' כסלו

במוצאי י' כסלו, התאספו מתפללי בית כנסת חב"ד, ואורחים מרחבי השכונה, להתוועדות חסידית לרגל חג הגאולה י' כסלו • בעיצומה של ההתוועדות ברמת בית שמש ג' שיתף ראש העיר ר' משה אבוטבול בזכרונותיו את ימי בחרותו בירושלים עיר הקודש שבהם היה שותף ללהט החסידי בשיעורים והתוועדויות • וכמה כסף הבטיח לתרום מכיסו הפרטי לבניין 770 המתוכנן? • לכתבה המלאה, תמונות
בית שמש: ראש העיר הפתיע בהתוועדות י' כסלו
(צילום: לוי עמית)

במוצאי י' כסלו, התאספו מתפללי בית כנסת חב"ד, ואורחים מרחבי השכונה, להתוועדות חסידית לרגל חג הגאולה י' כסלו.

את ההתוועדות פתח המד"א הרב חיים אליהו גלוכובסקי בהזכירו את מאורעות היום הגדול, ועל עניינו המיוחד של אדמו"ר האמצעי בהפצת תורת החסידות בשופי שלא הייתה כמוה עד אז.

המתוועד המרכזי היה אורח הקהילה, הרב יואל בייטש, ממרצי 'פרדס', שהמחיש את האופן בו תורת החסידות משנה את חייו של יהודי, ומעמידה אותו על האמת בעבודת השם, ההתוועדות המרתקת משכה קהל רב מתושבי השכונה המגוונת, שישבו להאזין ולהתבשם מאורה של תורת החסידות.

בעיצומה של ההתוועדות שיתף ראש העיר הרב משה אבוטבול שכאשר שמע שחסידי חב"ד מתוועדים, זה מזכיר לו את ימי בחרותו בירושלים עיר הקודש שבהם היה שותף ללהט החסידי בשיעורים והתוועדיות, ודיבר בחמימות על כך שהעייריה משתדלת לסייע לקהילת חב"ד במישורים רבים ובראשם למצוא מקום מתאים, לבניין 770 ברמת בית שמש ג', שיכיל מלבד בית הכנסת המיועד, מקווה טהרה ומעון ילדים, לרווחת הקהילה.

ראש העיר הביע את הערכתו העצומה לשליח הרבי לרמת בית שמש ג' הרב בנימין מנדלסון, שהוא שליח אמיתי לכל הדברים המיוחדים שמתרחשים ברמת בית שמש ג', ולכל הפרוייקטים החשובים של הקהילה.

ראש העיר בהתרגשות המעמד הודיע כי יתרום 1000 דולר מכספו הפרטי לבניית בנין 770 בעז"ה, מלבד השתתפותה של העייריה בבניית בית הכנסת.

לאחר דבריו של ראש העיר, המשיכה ההתוועדות עד חצות הלילה תוך שירת ניגוני דבקות, והתוועדות רעים חגיגית.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.