מערכת COL | יום י' כסלו ה׳תשע״ח 28.11.2017

מה הטקטיקה של טאטיקה? • יום עיון מרתק בניהול תקשורת ויח"צ

אמש התאספו כ-100 רבני קהילות ושלוחים מכל רחבי הארץ בכפר חב"ד ליום עיון מיוחד בנושא: ניהול תקשורת, מיתוג ויחסי ציבור, ביוזמת 'מכון אלף' בראשות הרב לוי קנלסקי • יום ההכשרה הועבר על ידי אנשי תקשורת מהשורה הראשונה ומומחים בעלי שם ביחסי ציבור: מר יוסי טאטיקה – בעלים של חברת 'דעות תקשורת', יועץ תקשורת ואיש יחסי ציבור של בכירים במשק בעבר ובהווה ומר אסף פוזיילוב – עורך ומגיש בתאגיד השידור הישראלי - 'כאן' ומרצה בכיר בנושאי תקשורת • לכתבה המלאה, תמונות
מה הטקטיקה של טאטיקה? • יום עיון מרתק בניהול תקשורת ויח


אמש התאספו כ-100 רבני קהילות ושלוחים מכל רחבי הארץ בכפר חב"ד ליום עיון מיוחד בנושא: ניהול תקשורת, מיתוג ויחסי ציבור. יום העיון אורגן ביוזמת 'מכון אלף' בראשות הרב לוי קנלסקי.

יום ההכשרה הועבר על ידי אנשי תקשורת מהשורה הראשונה ומומחים בעלי שם ביחסי ציבור: מר יוסי טאטיקה – בעלים של חברת 'דעות תקשורת', יועץ תקשורת ואיש יחסי ציבור של בכירים במשק בעבר ובהווה ומר אסף פוזיילוב – עורך ומגיש בתאגיד השידור הישראלי - כאן ומרצה בכיר בנושאי תקשורת.

רבני הקהילות והשלוחים מתמודדים לפעמים עם קושי בהכרת נבכי המדיה הכללית והחרדית, בהגעה למדיה הנכונה והכתב המתאים, בכתיבת אייטמים והודעות לתקשורת שיתפסו את תשומת לב הכתב והעורך והתמודדות עם משברים תקשורתיים נקודתיים, במקרים כאלו אינטואיציה טבעית ורצון להצליח אינם מספיקים. נדרש לימוד ורכישת כלים לניהול אסטרטגיה תקשורתית, בניית תדמית חיובית ומיתוג עצמי ובעיקר תרגול וניתוח מקרים אפשריים, ותרגול כתיבת ידיעות ממוקדות עם פן חדשותי ורגשי.

'מכון אלף', המסייע רבות לרבני הקהילות ולשלוחים בהדרכה והכשרה מקצועית בנושאים שונים בהם הם נתקלים מידי יום בקהילתם, עמל על ארגון יום הכשרה מיוחד, שנבנה בהתאם לצרכים הספציפיים של רבני הקהילות ושלוחי חב"ד, שמטרתו: ללמוד את נבכי המדיה הכללית והחרדית, הקניית כלים לניהול נכון של אסטרטגיה תקשורתית, כתיבת אייטמים, הובלת השקות, בניית תדמית חיובית ומיתוג עצמי, ניהול נכון של משברים. דגש רב ניתן לכך שמשתתפי הקורס יוכלו ליישם את הכלים הנלמדים מיד לאחר הקורס.

חשוב לציין, שיום ההכשרה היה בסבסוד מלא, ורבני הקהילות והשלוחים השתתפו בו ללא עלות כלל.

רבני הקהילות והשלוחים יצאו בהתפעלות מיום העיון, והודו ל'מכון אלף' על היוזמה ועל הארגון, וביקשו לערוך ימי עיון נוספים בנושא הזה ובנושאים מגוונים אחרים. אחד מהרבנים שהשתתף, כתב למערכת: "תודה רבה ענקית על הקורס הנפלא, קורס שנותן המון כלים, היה מדהים, פשוט נהניתי מכל רגע, מרצים מקצוענים שבהחלט יודעים את החומר היטב, יודעים להגיש אותו, מתמצים בו, היה מאוד בולט שהם שולטים בחומר בצורה לא רגילה ויש להם פתרון לכל בעיה, תשובות מקצועיות ואמינות, נכונות וקולעות ופשוט היה כיף להקשיב וללמוד מהם."

בעקבות הביקוש הרב והצורך הגדול של רבני הקהילות והשלוחים, בהדרכה והכשרה מקצועית בנושאים שונים על מנת לפתור בעיות בהן הם נתקלים מידי יום בקהילתם מתוקף תפקידם, 'מכון אלף' עמל בימים אלה על ימי עיון, קורסי הכשרה ופיתוח מקצועי נוספים עבור רבני הקהילות והשלוחים, לצורך ניהול מקצועי ופיתוח קהילותיהם ולצורך הפצת תורה ויהדות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.