מערכת COL | יום ט' כסלו ה׳תשע״ח 27.11.2017

בסימן ל"ב ביכנ"ס ובתי חב"ד חדשים: הכנות לי"ט כסלו במוסקבה

בימים אלו, נשלמות ההכנות הרבות לקראת החגיגה המרכזית והשנתית במוסקבה לכבוד "חג הגאולה – י"ט כסלו"• האירוע ייערך באולם רחב ידיים, המשא המרכזי על-ידי רבה הראשי של רוסיה, בסימן התרחבות ל"ב בתי כנסת ובתי חב"ד במוסקבה • מקהלת 'מלכות' עם ניגוני חב"ד, בהרכב מלא • כל הפרטים
בסימן ל

בימים אלו, נשלמות ההכנות הרבות לקראת החגיגה המרכזית והשנתית במוסקבה לכבוד "חג הגאולה – י"ט כסלו", שתיערך השנה בסימן התרחבות והגדלת מספר בתי הכנסת ובתי חב"ד במוסקבה למספר שלושים-ושניים.

אל המוקד המרכזי של מכירת כרטיסי הכניסה, מגיע קהל מגוון מכל גווני הקשת היהודית במוסקבה בירת רוסיה, שחשים מקרוב את גידול הפעילות במקביל לפתיחת בתי כנסת ובתי חב"ד נוספים בשכונות רבות בעיר, המופעלים בידי עשרות רבנים - שלוחים, ומהווים כתובת לכל עניין יהודי באשר הוא בשכונות בהם עברו לגור, לצד בתי הכנסת החדשים.

את המשא המרכזי ישא רבה הראשי של רוסיה, הגאון הרב בערל לאזאר, העומד גם בראש מפעל התפתחות הקהילות היהודיות בשכונות הרבות במוסקבה, לצד הקמת עוד מוסדות חינוך וחסד לכלל האוכלוסייה היהודית בבירת רוסיה.

גבאי בית הכנסת המרכזי "מארינה רושצ'ה" במרכז מוסקבה, שקדו במשך זמן רב על תוכנית מושקעת ומתוכננת היטב לערב המיוחד, שירים בע"ה את קרנה של תורת החסידות והפצת מעיינותיה לכל הרבדים ולכלל הציבור.

מקהלת 'מלכות' ותזמורת 'פייער' מגיעים בע"ה מארה"ק כדי להנעים את האירוע כולו בשירות ותשבחות, ובפרט בשירי בעל הגאולה הוד כ"ק האדמו"ר הזקן בעל התניא והשו"ע זי"ע, הידועים ברגש הרב הטמון בהם, ומעוררים את כל יהודי לתשובה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.