מערכת COL | יום ז' כסלו ה׳תשע״ח 25.11.2017

בבית שאן החליפו את מי הגשמים: רבני חב"ד ליוו את התהליך

במסגרת סיורי הפיקוח ההלכתיים של מרכז 'מקוואות חב"ד' שע"י ועד רבני חב"ד באה"ק, נערך ביקור במקוה המפואר אשר הוקם בשכונת אליהו בבית שאן, לפני כשלוש שנים בליווי הרב בועז לרנר ע"ה, והונצח על שמו של השליח המסור הרב יעקב שמולביץ ע"ה שפעל בעיר עשרות שנים נערך למילוי חדש של מי גשמים • בבית שאן החליפו את מי הגשמים
בבית שאן החליפו את מי הגשמים: רבני חב
במסגרת סיורי הפיקוח ההלכתיים של מרכז 'מקוואות חב"ד' שע"י ועד רבני חב"ד באה"ק ביקרו הגה"ח הרב מנחם מענדל גלוכובסקי שליט"א חבר בית דין רבני חב"ד ורב קהילת חב"ד רחובות, ובנו מנהל המרכז הרה"ח חיים אליהו גלוכובסקי שליט"א רב קהילת חב"ד רמת בית שמש ג' במקוה בבית שאן.

המקוה המפואר אשר הוקם בשכונת אליהו בעיר לפני כשלוש שנים בליווי הרב בועז ע"ה לרנר והונצח על שמו של השליח המסור הרב יעקב ע"ה שמולביץ שפעל בעיר עשרות שנים נערך למילוי חדש של מי גשמים.

כתוצאה מזה פנו השלוחים במקום הרב שלום בער שיחי' שמולביץ והרב שמואל שיחי' רייניץ למרכז 'מקוואות חב"ד' להדרכה מעשית למילוי אוצר הטבילה ופיקוח הלכתי על התהליך.

הרבנים הגיעו לביקור מקדים לתדרך את השלוחים בצורה פרקטית ולהכנה מהודרת של מאגר המקוה למילוי החדש. לאחר מכן הוחלפו המים לרווחת תושבי המקום.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.