מערכת COL | יום ה' כסלו ה׳תשע״ח 23.11.2017

'אור אבנר' במתנה לשלוחים: גישה מלאה לפרויקט 'זמן מסע'

עם סיום כינוס השלוחים העולמי בניו-יורק וחזרת שלוחי הרבי למקום שליחותם בכ-100 מדינות ברחבי העולם, החליטה הנהלת 'אור אבנר' להעניק מתנה ייחודית ויקרת-ערך עבור השלוחים, בני משפחותיהם ומקורביהם: גישה מלאה לכל תוכניות הלימוד של הפרויקט היוקרתי 'זמן מסע', שהופק במשך שנים ובהשקעה של מיליוני שקלים • כל הפרטים>>
'אור אבנר' במתנה לשלוחים: גישה מלאה לפרויקט 'זמן מסע'
רקע: התמונה הקבוצתית של כינוס השלוחים העולמי, ה'תשע"ח (צילום: שימי קוטנר, COL)



עם סיום כינוס השלוחים העולמי בניו-יורק וחזרת שלוחי הרבי למקום שליחותם בכ-100 מדינות ברחבי העולם, החליטה הנהלת 'אור אבנר' להעניק מתנה ייחודית ויקרת-ערך עבור השלוחים, בני משפחותיהם ומקורביהם: גישה מלאה לכל תוכניות הלימוד של הפרויקט היוקרתי 'זמן מסע', שהופק במשך שנים ובהשקעה של מיליוני שקלים.

התכנית 'זמן מסע' נועדה לתרום להרחבת הידע של תלמידים ולהקניית ערכים אוניברסאליים הנובעים מהמורשת והתרבות היהודית, אותם ערכים המחברים ומגבשים את כולנו לעם אחד. בראשית דרכה התחילה התוכנית כפיילוט ניסיוני של משרד החינוך והוטמעה במספר מוסדות ממלכתיים של משרד החינוך.

תוכניות הלימודים מלאות בתוכן חברתי וידידותי המושתת על ערכי התנ"ך והמסורת היהודית לדורותיה. את יוצרי החומר הלימודי ליווה צוות הפקה פדגוגי מקצועי שהפיקו מוצרי לימוד חווייתיים ויצירות מקוריות. ההפקה הנהדרת יצרה ביקוש אדיר בבתי הספר ולוותה בהד תקשורתי גדול ולאחריה עברה תוכנית זמן מסע לפעול כגוף פרטי ולא תלותי במערכת ממשלתית כלשהיא.

תוכנית 'זמן מסע' נוסדה בשנת על ידי 'אור אבנר', בחסותם של הנגיד ר' לוי לבייב ורעייתו אולגה. לצורך הקמת התוכנית גויס צוות מובחר של אנשי חינוך בעלי רזומה ארוך במשרד החינוך והוסמכו למגוון תפקידים חינוכיים.

כאמור, לאור הביקוש הגובר מצד שלוחים רבים ברחבי העולם, החליטה הנהלת 'אור אבנר' להעלות את תוכניות הלימוד של 'זמן מסע' לרשת האינטרנט ולאפשר לשלוחים להשתמש בתוכניות הלימוד ללא כל תשלום. באתר המיוחד יוכלו השלוחים גם להוריד ולהדפיס את תכני הלימוד.

לקבלת גישה לכל החומרים יש להירשם באתר - לחצו כאן!
לצפייה בחומר לדוגמא ללא רישום - לחצו כאן! 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.