מערכת COL | יום ה' כסלו ה׳תשע״ח 23.11.2017

שר הדתות בביקור במדינות מרכז אירופה

ביוזמת 'מרכז רבני אירופה', הגיע השבוע השר דוד אזולאי לביקור ממושך בהולנד, בלגיה וצרפת • השר צפוי להיפגש עם רבני המדינות, רבני ערים וראשי קהילות במדינות • מנכ"ל מרכז רבני אירופה, הרב מנחם מרגולין: "הקשר בין משרד הדתות לקהילות בגולה הולך ומתעצם, למען כלל ישראל, בארץ ובעולם" • לסיפור המלא
שר הדתות בביקור במדינות מרכז אירופה
התרגשות נרשמה השבוע בקרב הקהילות היהודיות במרכז אירופה, אליהן הגיע לביקור מיוחד השר לענייני דת, דוד אזולאי, שיצא למסע ביקורים בקהילות היהודיות בהולנד, בלגיה וצרפת. מסכת הביקורים מתקיימת במסגרת ביוזמת 'מרכז רבני אירופה' בראשות הרב מנחם מרגולין והרב אריה גולדברג, שעמל במשך ימות השנה לקיים קשר רציף בין מוסדות הדת בארץ לקהילות היהודיות בחו"ל.

מטרת ביקורו של השר היא חיזוק הקשר עם הקהילות היהודיות במדינות האמורות, כאשר בכל מדינה אליה יגיע הוא עתיד להיפגש עם הרבנים הראשיים במדינות, רבני ערים וראשי קהילות. 'מרכז רבני אירופה' שפועל כדי לחזק את הקשר בין גורמים העוסקים בכל הקשור לפעילות דתית בארץ ישראל רואה בביקור זה חשיבות עצומה, שמטרת העל היא לחזק עוד יותר את הקשר בין משרד הדתות לראשי הקהילות בגולה.

השר אזולאי פתח את ביקורו באמסטרדם ובהאג, שם נפגש עם רבני הערים, בליווי רבה הראשי של הולנד, הג"ר בנימין יעקבס, שהיה נרגש לקבל את פניו של השר וללוות אותו בפגישותיו החשובות. השר אזולאי נועד עם חברי פרלמנט הולנדיים, אישי ממשל ושגרירים.

אתמול, רביעי, נפגש השר אזולאי עם יו"ר הפרלמנט הבלגי, חברי פרלמנט אירופאיים, נציגי הקהילות והארגונים היהודיים באירופה ואנשי הנציבות האירופאית במסגרת ביקורו של השר בקהילות היהודיות באירופה השר דן עם יו"ר הפרלנט על סוגיות השחיטה, ברית המילה והאנטישמיות. בתום הפגישה הודה השר ליו"ר על תמיכתו החיובית בקהילה היהודית.

"הקשר בין הקהילות למשרד הדתות חשוב במיוחד", אומר מנכ"ל 'מרכז רבני אירופה', הרב מנחם מרגולין, "הקהילות צריכות את החיבור הזה, את הקשר לארץ ישראל ולגורמים המרכזיים שפועלים למען היהדות בארץ".

סמנכ"ל 'מרכז רבני אירופה' הרב אריה גולדברג ציין כי "בביקורו זכה השר אזולאי לעקוב מקרוב אחרי פעילות הקהילות השונות במדינות בהן ביקר ויבקר בהמשך השבוע, ואנו תקווה שהקשר עם ראשי הקהילות שמתעצם במהלך הביקור הזה ימשיך בעתיד, למען כלל ישראל, בארץ ובעולם".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.