מערכת COL | יום ד' כסלו ה׳תשע״ח 22.11.2017

ה'באנקעט' המרכזי בישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש אלעד

ברוב פאר והדר ובהשקעה עצומה של התלמידים השלוחים וחברי את"ה בישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש באלעד, נערך באנקעט ראש חודש כסליו המסורתי, זו השנה הרביעית בישיבה • חלק מרכזי באירוע נטלו צעירי השלוחים, אלו הם תלמידי התמימים, שבאו ללמוד בישיבה ממקומות שונים בארץ ובעולם ומשמשים שם יחד עם הוריהם כשלוחים • לסיפור המלא
ה'באנקעט' המרכזי בישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש אלעד
ברוב פאר והדר ובהשקעה עצומה של התלמידים השלוחים וחברי את"ה בישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש באלעד, נערך באנקעט ראש חודש כסליו המסורתי, זו השנה הרביעית בישיבה.

עם צאת השבת עמלו התמימים הממונים על הכנת מתחם הבאנקעט שהתקיים בחצר הישיבה, כראוי לכינוס שהרבי התבטא עליו "הנאה לצדיקים והנאה לעולם". האחראים לא חסכו מאמץ כדי שגם בגשמיות המקום יתאים לקבל את הצבא החשוב ביותר של הרבי, חוד החנית אלו הם השלוחים.
חלק מרכזי באירוע נטלו צעירי השלוחים, אלו הם תלמידי התמימים, שבאו ללמוד בישיבה ממקומות שונים בארץ ובעולם ומשמשים שם יחד עם הוריהם כשלוחים.

פתח והנחה הת' השליח שניאור זלמן פרנקל אשר סקר בקצרה את השתלשלות אירועי כינוס השלוחים בחצרות קדשינו זה שלושים שנה.

לקריאת מזמור תהלים של הרבי הוזמן הת' מנחם מענדל לידר מראשי את"ה בישיבה.

לאחריו הוזמן לשאת את דברו ראש הישיבה הרב אברהם אשר בלינוב שליט"א, שהתמקד בחלקם של התמימים בכינוס השלוחים, ובעובדה שמהרגע שתמים נכנס לתומכי תמימים מתחילה השליחות שלו, בהתמדה ושקידה בלימוד התורה נגלה וחסידות.

אורח הכבוד,הרב שניאור זלמן ירוסלבסקי שליט"א רב קהילת חב"ד באלעד, הביא את ברכתו לתלמידי התמימים ושילב בדבריו את הרעיון שיעקב אבינו הכין את עצמו לשליחות בבית לבן ע"י שהטמין עצמו ארבע עשרה שנים בבית מדרשו של עבר ללמדנו עד כמה חשובה ההכנה בישיבה כדי להצליח בשליחות.

את הנאום המרכזי נשא האורח השליח הרב ישראל גוטליב שי' המשמש בשליחות בעיר ניקולייב (עם אביו הרב שלום גוטליב שי'). הרב גוטליב ריתק את התמימים בסיפורים מחיי השליחות והדגיש בדבריו את חשיבות ההקפדה על לבושים חיצוניים של תמים גם בעת הימצא הבחור במקום רחוק מאידישקייט ומיהודים, ולעיתים יש לזה השפעה עצומה על כל רואיו,ותיבל דבריובכמה סיפורים שחווה אישית, המעידים על כך שהקפדה על הלבושיםהשפיעה על חייהם של כמה יהודים והפכה אותם לשומרי תורה ומצוות כפשוטו.

במרכז הבאנקעט התקיימה תכנית מרתקת ביוזמת ובהפקת התלמידים השלוחים.בתכנית, עלו צעירי השלוחים בזה אחר זה לבימת הנואמים וכל אחד בתורו סיפר סיפור אישי נבחר מחיי השליחות בה גדל.

עם סיום דבריו של כל אחד מצעירי השלוחים, הועלו בהפתעה על המרקעים הענקיים שהוכנו מבעוד מועד, קטעי וידיאו מיהודים מקומיים ממקום מגוריו של השליח וסיפרו על היכרותם עם הבחור, וכן העלו על נס את הערכתם והוקרתם לשליח הצעיר.

גם בני משפחה של השליח הצעיר הצטרפו לברכות ואיחולים לבניהם התמים שי'. במהלך הבאנקעט הוזמן הרב ירוסלבסקי לקבוע מזוזה ולחנוך כיתת לימוד חדשה שהוקמה לרווחת התלמידים,לאור הגידול הרב במספר התלמידים כי"ר.

כמו כן נחנך בישיבה מסך ענק שיקרין במשך כל שעות היממה קטעי ווידיאו מהרבי: התוועדויות, כוס של ברכה וחלוקת דולרים.

תלמידי התמימים יצאו בסיום האירוע בריקודים סוערים לצלילי ה"מארש" שהולחן לכבוד ראש חודש כסלו ובהרגשה שהנה הנה זה בא, ונזכה לראות את הרבי בעיני בשר תיכף ומיד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.