מערכת COL | יום ג' כסלו ה׳תשע״ח 21.11.2017

מתחילים לפעול: אומרים די לקמפיינים הכואבים (פ)

רצף של מספר אבדות כואבות בתוך אנ"ש, שבאו לידי ביטוי בעיקר בקמפיינים אינטנסיביים לגיוס משאבים בתוך אנ"ש, מעוררות תהיה עמוקה על צורת ההתמודדות של אנ"ש עם משפחות חב"דיות שנמצאות במצוקה עקב טיפולים רפואיים מורכבים או חלילה גרוע מכך • זה הזמן להתעורר ולמנוע את האסון הבא. מוסדות רבים כבר הצטרפו לפוליסת ביטוח הבריאות הקולקטיבית של אנ"ש "גפן בסד", וכעת כל אחד מחסידי חב"ד יכול להצטרף, לדאוג לבני משפחתו ולהבטיח לעצמו שקט נפש • לסיפור המלא
מתחילים לפעול: אומרים די לקמפיינים הכואבים (פ)
רצף של מספר אבדות כואבות בתוך אנ"ש, שבאו לידי ביטוי בעיקר בקמפיינים אינטנסיביים לגיוס משאבים בתוך אנ"ש, מעוררות תהיה עמוקה על צורת ההתמודדות של אנ"ש עם משפחות חב"דיות שנמצאות במצוקה עקב טיפולים רפואיים מורכבים או חלילה גרוע מכך.

כחסידי חב"ד, חונכנו על ניצול כלי הטכנולוגיה לטובת הפצת המעיינות ואין פסול בשימוש בהם לטובת עזרה לקהילה. ואכן, הווטסאפ ושאר הטכנולוגיות החדשניות והזמינות, משמשות את העסקנים וגופי הצדקה לקמפיינים נוטפי רגש שמגייסים את כולנו לסייע במימון טיפולים וניתוחים יקרים ומורכבים בארץ או בחו"ל. במקרים מצערים במיוחד, הקמפיינים מיועדים לטובת סיוע למשפחות האומללות שנותרו ללא יקיריהם.

כשבודקים את המצב בקהילות אחרות, מגלים שגם כאשר אירעו מקרים קשים, המשפחות הצליחו להחזיק מעמד גם ללא מסע התרמה מאנשי הקהילה. הפתרון של חסידויות וחצרות רבות הוא, יצירת מסגרת ביטוח קולקטיבי לכלל חברי הקהילה. עלות הביטוח, עבור כל אחד מהחסידים, היא נמוכה במיוחד אך הם מקבלים סל שירותים רחב מאוד. מעבר לתועלת הפרטית, גם הקהילה כולה יוצאת נשכרת בכך שבמקרה של בעיה רפואית חמורה חס וחלילה, כל העלות נופלת על חברת הביטוח והמשפחה הנזקקת מקבלת סל הגנה מושלם, עם הטיפולים הכי טובים ובמהירות הכי גבוהה.

בניגוד לאלה המעדיפים להדחיק את העיסוק בתרחישים לא נעימים שעלולים לקרות ל"ע לכל אחד, בקהילות אלה מבינים שהוויתור על ביטוח בריאות בשל העלות החודשית – מחזיק מעמד רק עד שהקטסטרופה מגיעה, וכשהאסון מגיע הוא פוגע בכל הקהילה.

הגיע הזמן שגם בחב"ד, יגידו די לקמפיינים הכואבים ויקחו אחריות על כל הקהילה. עכשיו זה הזמן להתעורר ולמנוע את האסון הבא. מוסדות רבים כבר הצטרפו לפוליסת ביטוח הבריאות הקולקטיבית של אנ"ש, וכעת כל אחד מחסידי חב"ד יכול להצטרף, לדאוג לבני משפחתו ולהבטיח לעצמו שקט נפשי.

לביטוח הקולקטיבי שני יתרונות עיקריים: א. הפרמיה זולה במיוחד עם פערים של 50% בין הביטוח הקולקטיבי לביטוחים הפרטיים, בגלל היעדר עלויות שיווק, מה שמאפשר לשווק פוליסות זולות במיוחד. ב. ביטוח שמכסה סעיפים נרחבים יותר, אפשרות לקבלת כיסויים נוספים ללא תשלום ומעמד משופר מול חברת הביטוח, זאת בגלל כמות החברים הגדולה, המבוטחים בביטוח קולקטיבי שמהווים כוח צרכני בעל השפעה רבה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.