מערכת COL | יום א' כסלו ה׳תשע״ח 19.11.2017

"לחיים ולברכה" הוקם כדי להרבות שמחות בישראל ● נחמה אמיתי

בי"א מרחשוון יום מסוגל לתפילות של אמא, נערך כנס עבור שדכניות המיזם וכהמשך ישיר של כנס היסוד שהתקיים בי"ד באלול בשלהי שנת התשע"ז • כזכור, המיזם הוקם לע"נ אשת החסד הגב' צפורה הבר והוא מהווה נדבך נוסף בארגון הגג "עדי עד" המסייע לכלות אנ"ש בכל רחבי הארץ • לכתבה המלאה
חנה דרורי (30) מנתניה, הגיעה לכנס היסוד של ארגון "לחיים ולברכה " עם תקוות וציפיות גבוהות. "הרגשתי תחושה חזקה של חלום שמתחיל להתגשם, קיוויתי שהכנס יביא בכנפיו בשורה חדשה לי ולחברותיי, שינוי תודעתי ופריצת דרך בקרב השדכניות והמשודכות".

המפגש בכנס הפתיחה של המיזם, היה לדבריה, "מרגש ועוצמתי". "שלוש מאחיותיי התחתנו לפניי, התקרבתי כבר לעשור השלישי בחיי". לטענתה, המיזם עצמו הוא רעיון מתבקש ומרומם ותכני הכינוס היו מדויקים ומלאי אמונה. "מאוד אהבתי את בחירת השם "משודכות" ולא מעוכבות שידוך, או רווקות מבוגרות. בכנס הרגשתי התעניינות וקשר אישי מצד השדכניות ולא עוד שם סתמי ברשימה האינסופית של השדכנית".

חנה מוסיפה, כי הסדנאות שהועברו בכינוס העניקו לה כלים מעשיים לאבחון פוטנציאלי של בן זוג ולבניית קשר זוגי איכותי. "אני שמחה לבשר שבקרוב ממש אקים בית חסידי עם בחור שהציעו לי מיד לאחר הכינוס. אני מברכת את כל הבנות שעדיין מחפשות שידוך, כי נשמע מהן בקרוב ממש בשורות טובות, יחד עם הבשורה הכי חשובה של ביאת המשיח".

בי"א מרחשוון יום מסוגל לתפילות של אמא, נערך כנס עבור שדכניות המיזם וכהמשך ישיר של כנס היסוד שהתקיים בי"ד באלול בשלהי שנת התשע"ז.

כזכור, המיזם הוקם לע"נ אשת החסד הגב' צפורה הבר והוא מהווה נדבך נוסף בארגון הגג "עדי עד" המסייע לכלות אנ"ש בכל רחבי הארץ.

המטרה העיקרית של הכנס הייתה להגיע לשלב המעשי של העבודה כצוות ושתוף פעולה.
קידמו את פני הבאות עמדות רישום , עמדת פ"נ, טופס שותפות לארגון מיני מאפה ומרק חם , שהיה סמלי משהו לאוירת החמימות בכנס.

את הכנס הנחתה בחיות ובאנרגיה היחודיים רק לה הגב' חני גולדברג חברת שני הארגונים עדי עד ולחיים ולברכה, התוכנית נפתחה בווידאו של הרבי המברך וחוזר ומברך "לחיים ולברכה", הרב וגשל מארגון הגפן הביא את ברכת יו"ר הארגון הרב שמעלער שהדגיש את העתוי של היום י"א מרחשוון ללמוד מאמא רחל שוויתרה לאחותה ומסרה את הסימנים, ופנה לשדכניות למסור את השמות , לא להשאיר את הרשימות קרוב ללב , לעבוד בשיתוף, מי שהקב"ה יחליט תקבל את שכרה... הרב וגשל הוריד את הנושאים לפסים מעשיים, הסביר כיצד זה עובד, וענה לשאלות השדכניות.

במסע מאלף על משמעות ליווי השדוכים והנגשתם למשודכים העמיק בטוב טעם הרב יהושע שפירא ראש ישיבת רמת גן , מקים הסדנאות "מאמנים לחיים" וראש מוסדות אבקשך, ההרצאה פיתחה דו שיח מעורר ופורה בסוגיות שהשדכניות נתקלות בהן.

בקטעי שירה מרגשים ושמחים הנעימה את הערב יוכי בכר ולהקתה.

חתמה את המושב הראשון יו"ר הארגון הגב' ברכה טברדוביץ שדיברה על הצורך באמונה בבטחון ובעיקר בעשיה , לאחר האסון שפקד את קהילת אנ"ש בפטירת השליחה הצעירה שהיא נכדה של הגב' הבר שלע"נ הוקם המיזם.

הגב' טברדוביץ סקרה את התפתחות הארגון מאז כנס היסוד ואת יעדיו,וכן על השירותים שהחל לתת הארגון במערך של ראיונות אישיים על ידי הגב' צילה אלבז והגב' פיה פרידמן חברות הארגון, ואת החזון של "להרבות שמחות בישראל".

יתר על כן הארגון השיג תורמים שיתנו 500$ לעשרת השידוכים הראשונים מהמאגר של משודכי הארגון, וכהכרת הטוב הארגון מבקש מעשר מדמי השדכנות.

לאחר הפסקה קלה לארוחה חלבית מפנקת במגשית אישית, נפתח המושב השני בהשקת האתר החדש של הארגון.

הגב' שרה ברוק מנהלת האתר הדגימה את השמוש באתר, משלב ההרשמה ועד להפקת הנתונים, בצורה ברורה ומזמינה.

האתר נבנה כעת על ידי הזנת נתונים של משודכים ומשודכות באה"ק, בד בבד יוכנסו כל השמות מהמאגר ויועלו לאתר לשימוש מיידי, כל אחד/אחת יכולים להכניס שמות של משודכים ומשודכות, אך השדכניות שמאשר הארגון בלבד יכולות לצפות בנתונים ולדלות נתונים על פי מנועי חיפוש מתקדמים כגון:טווח גיל/מוצא/עיסוק וכדומה.

הנהלת האתר שוקדת על סעיף מהפכני של תאום פגישות בין משודכים ומשודכות בדיסקרטיות מלאה.

הכנס נחתם על ידי חברת הארגון המשודכת לעתיד מלכה גבל, בפתח דבריה, פנתה מלכה אל השדכניות ואמרה בגלוי לב שבחוויה האישית שלה, השדכניות הן אוזן קשבת, יצירתיות, מתעניינות, בעלות רגש של אחריות ,העושות עבודת קודש,והיא מלאת הערכה אליה, בניגוד למה שהן חשבו או חושבות כיצד הן מתקבלות בצבור הרחב

לסיום חיזקה את ידיהן ובירכה אותן בשם כל המשודכות, להמשיך במלאכת הקודש. כמחווה אישית ניתן לכל שדכנית מגנט, אותו עיצבה ותרמה בטוב טעם הגב' איריס אהובה פייקובסקי.

בהתרוממות רוח במחרוזת חתונה ובריקודים נחתם הכנס מתוך שמחה ורצון כן ואמיתי להרבות שמחות בישראל.

הנהלת הארגון: הגב' ברכה טברדוביץ, הגב' איריס אהובה פייקובסקי, הגב' נחמה אמיתי.

מנהלת הארגון הגב' חני גולדברג, הגב' פייה פרידמן מודות לחברות הארגון שפועלות ללא לאות ובהתנדבות מלאה לפתוחו והצעדתו קדימה של הארגון: הרב פתחי'ה ליפסקר, הגב' צילה אלבז, הגב' רבקה הלפרין, הגב' בתיה קעניג, הגב' יהודית פרוס, הגב' חנה רוזנברג, הגב' פרדי פרוד, הגב' שרה זילברשטרום , הגב' שני הייפרט, מלכה גבל, מיכל נחשון ובת אל ברבוט.

תומכי הארגון בגופם ובממונם בני המשפחה: הרב שמואל הלוי הבר, הרבנית רחל הנדל, הגב' רחל הבר, הגב' חיה רבקה הבר.

תודה מיוחדת לגב' חדווה רומנו מאתר ncl על הפקת המולטימדיה,הצילום ותיעוד הערב בלב אוהב ובנפש חפיצה. למאפיית בייקרי,סופר זול בייץ ומסעדת דארלינג על תרומתם לאירוע.

מן השמיים תבורכו בכל מילי דמיטב.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.