מערכת COL | יום א' כסלו ה׳תשע״ח 19.11.2017

בסמוך לציון בעל התניא: ציוד רפואי של 'איחוד הצלה'

כהמשך לפעילות הצלת החיים של איחוד הצלה בקהילות יהודיות ובקברי צדיקים ברחבי העולם, הוחלט באיחוד הצלה על הרחבת הפעילות באוקראינה והצבת ציוד עזרה ראשונה גם ב'היכל אדמו"ר הזקן' שבסמוך לציון בעל התניא בהאדיטש שבאוקראינה • לכתבה המלאה
בסמוך לציון בעל התניא: ציוד רפואי של 'איחוד הצלה'
כהמשך לפעילות הצלת החיים של איחוד הצלה בקהילות יהודיות ובקברי צדיקים ברחבי העולם הוחלט באיחוד הצלה על הרחבת הפעילות באוקראינה והצבת ציוד עזרה ראשונה גם ב'היכל אדמו"ר הזקן' שבסמוך לציון בעל התניא בהאדיטש שבאוקראינה.

הציוד ישמש כציוד ראשוני להצלת חיים במקרי חירום תוך שיתוף פעולה עם הרב שניאור זלמן דייטש מנהל מתחם הציון הקדוש וקריית רבינו הגדול בהאדיטש. לציון בעל התניא ולקרית רבינו הגדול בהאדיטש נוהרים רבבות במהלך כל ימות השנה וביומא דהילולא.

לייזר היימן סמנכ"ל איחוד הצלה שהשתתף בטקס בהאדיטש מסר:"בהמשך לפעילות הבינלאומית של איחוד הצלה ברחבי העולם ובסמוך לציון רבי נחמן מברסלב בעיר אומן שבאוקראינה נעתרנו לסייע להצלת חיים גם בסמוך לציון בעל התניא בהאדיטש במטרה שיהיה ציוד רפואי זמין לכל מקרה חירום.

מוקד איחוד הצלה ערוך בכל ימות השנה למתן מענה מהיר ומקצועי במקרי חירום גם באוקראינה תוך שיתוף פעולה של מתנדבי איחוד הצלה באוקראינה עם מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה רופאים פרמדיקים וחובשים שמגיעים לביקור או תפילה בקברי הצדיקים באוקראינה ויכולים מניסיונם המקצועי להגיש סיוע".

בכל מקרה חירום רפואי באוקראינה מומלץ לחייג מיידית 063-800-1221 מספר מקומי באוקראינה ומוקד איחוד הצלה יזניק את כונני ההצלה הקרובים ביותר למיקום האירוע
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.