מערכת COL | יום כ"א חשוון ה׳תשע״ח 10.11.2017

חלוקת תעודות ומלגות בתות"ל בני ברק

בתומכי תמימים בית מנחם בבני ברק סיכמו בטקס מרגש את מבצע תורה לשנת תשע"ז ● הורי התמימים, מחנכיהם בכיתה ח' ומנהלי תלמודי התורה באו לכבד ולרוות נחת ● מלגות יוקרתיות ותעודות הוקרה הוענקו למצטיינים ביום שמציין קנ"ז שנים להולדתו של הרבי הרש"ב מייסד תומכי תמימים ● במהלך הערב נחשף מה יקבלו מצטייני מבצע תורה תשע"ח • חלוקת תעודות ומלגות בתות"ל בני ברק
חלוקת תעודות ומלגות בתות
בתומכי תמימים בית מנחם בבני ברק סיכמו בטקס מרגש את מבצע תורה לשנת תשע"ז, הורי התמימים, מחנכיהם בכיתה ח' ומנהלי תלמודי התורה באו לכבד ולרוות נחת, מלגות יוקרתיות ותעודות הוקרה הוענקו למצטיינים ביום שמציין קנ"ז שנים להולדתו של הרבי הרש"ב מייסד תומכי תמימים.
משגיח הישיבה הרב יוסף יצחק כץ פתח בדברים מתוך שיחה הרבי אודות ההתמדה והמסירות הנדרשת מלומדי התורה.

נציג הרמי"ם הרב יוסף קסטל מרבני הישיבה עודד את התמימים להמשך השקעה עפ"י הנחיותיו ותורתו של הרבי בציינו את ההתפעלות של הרבי מכך שבחורים סיימו מסכתות.

נציג התמימים שמעון בורשטיין מחתני המבצע דיבר ברגש לתלמידי שיעור א' ונתן טיפים להצלחה במשימה הבאה – סיום מסכת בבא קמא.

בין מקבלי התעודות בלטו התמימים שניאור שנהב מחתני המבצע שעשה סיום על מסכת כתובות וקיבל תעודת הוקרה מיוחדת, והתמים מנחם מענדל ביטון שקיבל תעודה על הצלחתו במבצע תורה ועל שינון כ"ד פרקי תניא בע"פ.

הרב אהרן שפירא רבה של פרדס כץ נשא דברי התעוררות וברכה, וציין את התפתחותה של השכונה ב35 שנות פעילותו בה, וציין את ההשפעה הרבה והפצת האור החסידי שהישיבה גורמת בסביבה.
ראש הישיבה וחבר בי"ד רבני חב"ד הרב בנימין קופרמן קישר בין הפטרת נס השמן שלה כלה לברכה המיוחדת שיש לתמים שמשקיע עצמו בתורה.

נציג ההורים הרב מנחם ברוד דובר חב"ד ריגש את השומעים בדברו על מהותו של תמים בתומכי תמימים שנשמתו נבחרה על ידי המייסד הרבי הרש"ב מאוצר הנשמות והעלה על נס את פועלה של הישיבה, ואת המסירות האישית של הצוות.

המחנך הרב משה אסולין ריתק בסיפור מיוחד שהמחיש את מטרתו וייעודו של כל תמים להשקעה מירבית בלימוד הנגלה והחסידות.

מנחה הערב הרב ישראל וינפלד הזמין את מחנכי כיתות ח' ומנהלי תלמודי התורה שטרחו ובאו לרוות נחת מתלמידיהם - בוגריהם, להעניק תעודות ומלגות לזוכים המאושרים שעלו עם הוריהם הנרגשים אל הבמה ורוו מלא חופניים נחת יהודי חסידי.

המנהל הרב יוסף הרשקוביץ עם המחנך הרב משה אסולין מחיידר אידיש בכפ"ח.
המנהל הרב משה אייזנברגר עם המחנך הרב מנחם מן מתלמוד תורה מגדל העמק.
המנהל הרב ברק כוכבי עם המחנך הרב מנחם שמח מתלמוד תורה לוד.
המנהל דוד טירנואר תלמוד תורה ערד
המחנך הרב יוסף דוד הלל מתלמוד תורה בני ברק.
המחנך הרב שלמה חריר מתלמוד תורה תל אביב.
המחנך הרב אהרן לוי מתלמוד תורה תורת אמת ירושלים

מנהל הישיבה הרב לוי רוזנברג סיכם את הערב המרגש והלהיב את התמימים בהכריזו על מבצע תורה תשע"ח בו יוכל כל תמים שיסיים ויבחן על מסכת בבא קמא לקבל 3/4 כרטיס טיסה לרבי .

במהלך היום הגיעו רבים מאנ"ש לקיים את הוראת הרבי לשהות בכתלי תומכי תמימים ביום הולדתו של הרבי הרש"ב, וכן קבוצות של תלמידי תלמוד תורה חב"ד בני מנחם בבני ברק שהגיעו יחד עם מחנכיהם לקיים את ההוראה כבר בשנותיהם הצעירות. גלריית התמונות באדיבות התמים אברמי וישצקי
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.