מערכת COL | יום כ"א חשוון ה׳תשע״ח 10.11.2017

רבני חב"ד ביקרו במקוה בנווה מונוסון

במסגרת סיורי הפיקוח ההלכתיים של מרכז 'מקוואות חב"ד' שע"י ועד רבני חב"ד באה"ק ביקרו רבני המרכז במקווה אשר הוקם לפני כעשור בליווי תמיכה כספית ויעוץ הלכתי של מרכז 'מקוואות חב"ד' יחד עם הרב בועז ע"ה לרנר, עבר שיפוצים כלליים בתקופה האחרונה •  ביקור זה נערך לאור בקשת השליח במקום הרב יעקב שיחי' סגל למרכז 'מקוואות חב"ד' לפקח הלכתית על השיפוץ הנערך במקוה ולוודא שמתנהל כשורה • רבני חב"ד ביקרו במקוה בנווה מונוסון
רבני חב
במסגרת סיורי הפיקוח ההלכתיים של מרכז 'מקוואות חב"ד' שע"י ועד רבני חב"ד באה"ק ביקרו הגה"ח הרב מנחם מענדל גלוכובסקי חבר בית דין רבני חב"ד ורב קהילת חב"ד רחובות, ובנו מנהל המרכז הרה"ח חיים אליהו גלוכובסקי רב קהילת חב"ד רמת בית שמש ג' במקוה בנוה מונוסון.

המקוה אשר הוקם לפני כעשור בליווי תמיכה כספית ויעוץ הלכתי של מרכז 'מקוואות חב"ד' יחד עם הרב בועז ע"ה לרנר, עבר שיפוצים כלליים בתקופה האחרונה.

ביקור זה נערך לאור בקשת השליח במקום הרב יעקב שיחי' סגל למרכז 'מקוואות חב"ד' לפקח הלכתית על השיפוץ הנערך במקוה ולוודא שמתנהל כשורה.

הרבנים אשר הגיעו אל המקוה ובדקו את גג מאגר מי הגשמים וכן את בור הטבילה התרשמו מהידור המקוה ועודדו את השליח להמשיך להפיץ טהרה במקום.

עקב רצון לרענן ולהחליף את מי הגשמים במקווה בחורף זה, בנוסף לליווי מעשי בעת המילוי העתידי, הנחו הרבנים שנכחו במקום הנחיות ברורות להכנת המקוה למילוי הגשמים.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.