מערכת COL | יום כ' חשוון ה׳תשע״ח 09.11.2017

צעירי חב"ד מוביל שינוי היסטורי בדוחו"ת האו"ם

לאחר מאמצים של משרד החוץ הישראלי, ולבקשתם, נערכה פגישה בארגון יוניצ"ף של האו"ם בירושלים עם השליח הרב מנחם קוטנר מנהל מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור • במהלך הפגישה סוכם על דרכי קבלת דיווחים מצעירי חב"ד כארגון לא ממשלתי על ילדים ישראלים שנפגעו בפיגועי טרור כדי שיקבלו ביטוי בדו"חות האו"ם שלהם השפעה והשלכות בינלאומיות • לסיפור המלא
צעירי חב
ארגון 'יוניצ"ף' של האו"ם עוסק בילדים שנפגעו באזורי עימות ברחבי העולם. דו"חות האו"ם המופקים על ידם מידי שנה על המצב בישראל מעוררים תרעומת רבה על חוסר התאמה עם המציאות בשטח ומתן סיקור חד צדדי לצד הפלסטיני, תוך התעלמות בוטה מילדים ישראלים שנפגעו בפיגועי טרור.

לאחר מאמצים של משרד החוץ הישראלי, ולבקשתם, נערכה פגישה בארגון יוניצ"ף של האו"ם בירושלים עם השליח הרב מנחם קוטנר מנהל מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור.

במהלך הפגישה סוכם על דרכי קבלת דיווחים מצעירי חב"ד כארגון לא ממשלתי על ילדים ישראלים שנפגעו בפיגועי טרור כדי שיקבלו ביטוי בדו"חות האו"ם שלהם השפעה והשלכות בינלאומיות.

הרב קוטנר, הציג במהלך הפגישה את הפעילות הענפה של צעירי חב"ד עם 3000 משפחות נפגעי טרור מרחבי הארץ – באמצעות קשר אישי במעגל השנה. "אנו מקווים שהאו"ם יציג מעתה תמונה מאוזנת יותר שתחשוף את הזוועה של הטרור הערבי-איסלאמי, ויחד עם זאת מתפללים לכך שבכל זאת דו"חות האו"ם ימשיכו להיות חסרים בדיווחים על ילדים ישראלים – אך מהסיבה שלא יהיו נפגעים מהצד הישראלי", סיכם הרב קוטנר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.