מערכת COL | יום י"ט חשוון ה׳תשע״ח 08.11.2017

בנקט כינוס השלוחים: מקום חדש, פורמט חדש • כל הפרטים

אמש הכריז וועד הכינוס על שינוי משמעותי בבנקט, כאשר במקום שני נואמים מרכזיים, יהיו השנה למעלה מעשרה נאומים קצרים, חלקם יהיו דרך וידיאו ואחרים ידברו מעל בימת האירוע. הנאומים ימסרו ע"י שלוחים ומקורבים מרחבי העולם בהם ידובר אודות ההשפעה של שלוחי הרבי ורשת השליחות העולמית • בפנים: צפו בקליפ שמסכם את רגעי השיא של כינוס השלוחים העולמי בשנה שעברה • בנקט כינוס השלוחים
בנקט כינוס השלוחים: מקום חדש, פורמט חדש • כל הפרטים
צילום ועריכת וידאו: שלמה חיים ריבקין
אמש הכריז וועד הכינוס על שינוי משמעותי בבנקט, כאשר במקום שני נואמים מרכזיים, יהיו השנה למעלה מעשרה נאומים קצרים, חלקם יהיו דרך וידיאו ואחרים ידברו מעל בימת האירוע. הנאומים ימסרו ע"י שלוחים ומקורבים מרחבי העולם בהם ידובר אודות ההשפעה של שלוחי הרבי ורשת השליחות העולמית.

קטעי מולטימדיה שישולבו עם מצגות ונאומים ישפכו אור על הפעילות של שלוחי הרבי לאסון הטבע שאירע לאחרונה באיים הקריביים וכן לפיגועי הטרור שאירעו בשנים האחרונות, כמו זה שהיה בניס, צרפת.

סיפורי חייהם על שלוחים המתגוררים במקומות נידחים יוצגו בסרטי וידאו מיוחדים שהופקו לכבוד הבנקט, בניהם סיפוריהם של השלוחים בגאנה - אפריקה, בירוביג'ן – רוסיה והו צ'י מין, וויטנאם.

דברי ברכה ונאומים קצרים ימסרו על ידי השלוחים מחברון - ארץ ישראל, בנקוק – תאילנד וטימוקלה – קליפורניה.

כמו כן יישאו דברים מספר מקורבים, בניהם עו"ד בנימין בראפמן מניו יורק, שיספר על ילדותו ליד 770. מר ישראל שכטר מטורנטו, שישתף את הקהל באנקדוטות מעוררות השראה מביקורים שלו אצל שלוחים במקומות רחוקים, ומר צ'ארלס גולדברג מקנזס שיספר על חוויותיו עם מספר שלוחים של 'חב"ד בקמפוס'.

שינוי זה בבנקט כמו השינוי במיקום האירוע עליו פורסם בחודש שעבר, הוא פרי עמלם של וועד הכינוס שבמשך חודשים עובדים על שדרוג והצלחת הכינוס והבנקט שכאמור ייערך ביום ראשון א' בכסלו בבייאון, ניו ג'רזי.

צפו בקליפ הבא שמסכם את רגעי השיא של כינוס השלוחים העולמי בשנה שעברה.

לצפיה בוידאו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.