מערכת COL | יום י"ז חשוון ה׳תשע״ח 06.11.2017

לאור ההצלחה: גם השנה בית חב"ד מקים אוהל ענק לאירוח אלפים

בשבת הקרובה, פרשת חיי שרה, צפויים להשתתף עשרות אלפי אנשים בשבת בחברון, ביניהם שרים, חכי"ם, רבנים, אישים ידועים ואורחים מיוחדים מהארץ ומחו"ל • לאור ההצלחה משנה שעברה, בימים אלו שוקדים בבית חב"ד על הקמת אוהלים ומתחמי אירוח בקרית ארבע ובחברון, ונערכים לאירוח הציבור הענק • הרב דני כהן שליח חב"ד בחברון מספר: "אנחנו רואים חשיבות גדולה לעמוד לימין היישוב היהודי בחברון, ושמחה מאוד להוביל את המיזם של סעודת השבת הגדולה בעולם דווקא כאן למרגלות מערת המכפלה • לסיפור המלא
לאור ההצלחה: גם השנה בית חב
בשבת הקרובה, פרשת חיי שרה, צפויים להשתתף עשרות אלפי אנשים בשבת בחברון, ביניהם שרים, חכי"ם, רבנים, אישים ידועים ואורחים מיוחדים מהארץ ומחו"ל. בכל שנה, מגיעים אורחים לשבת חברון בשבת חיי שרה, בה אנו קוראים בתורה על קניית מערת המכפלה על ידי אברהם אבינו.

ל-COL נודע כי השנה יציינו בחברון במיוחד שתי בשורות חשובות: הכרה רשמית במנהלת היישוב בחברון כרשות מקומית, ואישור בניית כ – 30 דירות חדשות ליהודים בשכונת חזקיהו – חב"ד.

לאור ההצלחה משנה שעברה, בימים אלו שוקדים בבית חב"ד על הקמת אוהלים ומתחמי אירוח בקרית ארבע ובחברון, ונערכים לאירוח הציבור הענק במוסדות השונים. המשפחות בקרית ארבע ובחברון מספרות על התעניינות גבוהה במיוחד לאירוח קרובים וחברים והרגשה של חיבור של ציבור חדש.

הרב דני כהן שליח חב"ד בחברון מספר: "אנחנו רואים חשיבות גדולה לעמוד לימין היישוב היהודי בחברון, ושמחה מאוד להוביל את המיזם של סעודת השבת הגדולה בעולם דווקא כאן למרגלות מערת המכפלה ביחד עם אלפי יהודים שיגיעו לשבת בחברון. חשוב לנו שיהודים שמגיעים לחברון לא רק יקבלו אוכל אלא ממש יתפנקו בסעודות שבת מפוארות כפי שהיה נוהג אברהם אבינו".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.