מערכת COL | יום י"ג חשוון ה׳תשע״ח 02.11.2017

דואגים לציוני האדמו"רים: בכירי הפרלמנט האוקראיני בביתר עלית

באירוע מיוחד ומושקע סביב שולחנות ערוכים שנערך השבוע (ד') בעיר התורה והחסידות ביתר עילית התקבלו החלטות חשובות בעניין חיזוק הקשר שבין קהילות אנ"ש חסידי חב"ד, חסידי ברסלב וכלל תלמידי הבעל שם טוב, אל קהילת אנשי עסקים וממשל באוקראינה, בראשות הנגיד וסגן הנשיא מר גריק לובינסקי • נציג חב"ד בעירייה ר' יקי הרשקופ שוחח עם חברי המשלחת בנושא תחזוקה ופיתוח הולמים של מתחמי הציונים של רבותינו נשיאנו - אדמו"רי חב"ד • לכתבה המלאה
דואגים לציוני האדמו
צילום: יוסי שוואב
באירוע מיוחד ומושקע סביב שולחנות ערוכים שנערך השבוע (ד') בעיר התורה והחסידות ביתר עילית ביוזמתו של תושב העיר החדש ר' יעקב זילברמן ובארגון עסקני העיר, התקבלו החלטות חשובות בעניין חיזוק הקשר שבין קהילות אנ"ש חסידי חב"ד וחסידי ברסלב וכן לכלל תלמידי הבעל שם טוב, וקהילת אנשי עסקים וממשל באוקראינה, בראשות הנגיד וסגן הנשיא מר גריק לובינסקי.

מטרת ההתכנסות וההחלטות החשובות הם לשנות את היחס של הממשל אל התיירים החרדים המגיעים להשתטח על קברי הצדיקים באוקראינה ולהשפיע בכל הערים על תקציבי הפיתוח וההרחבה, שילכו גם לצרכים הבסיסיים של המתארחים - באומן, מעזיבוז', האדיטש ועוד.

באירוע השתתפו בכירי הנהלת העיר, בראשות ראש העיר ר' מאיר רובינשטיין, סגנו ר' יצחק רביץ, וכן נציג חב"ד בעירייה ר' יקי הרשקופ ששוחח רבות עם חברי המשלחת בנושא תחזוקה ופיתוח הולמים של מתחמי הציונים של רבותינו נשיאנו, אדמו"רי חב"ד.

את הכינוס פתח המנחה ר' יעקב זילברמן. לאחר-מכן הוזמנו לשאת דברים בזה אחר זה, ראש העיר, והאורח החשוב סגן הנשיא יליד אוקראינה.

משתתפי המשלחת האוקראינית הביעו את התפעלותם מיופי וניקיון העיר, למרות היותה ברוכת ילדים כן ירבו, והבטיחו, כי בעתיד הקרוב יראו כל העולים להשתטח בציונים הקדושים, שינויים לטובה בתחזוקה של מתחמי הציונים, וכי ממשלת אוקראינה רואה בעין חיובית את רבבות האנשים שמגיעים מידי שנה לכל הציונים הקדושים ואף תעשה הכל לרווחתם ולביטחונם.

בהזדמנות זו בירכו כולם את ר' יעקב זילברמן שבא להשתקע בעיר ביתר, ומיד החל במסירת שיעורים ובהרבצת תורה, ואיחלו לו, יישוב טוב והצלחה מרובה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.