מערכת COL | יום י' חשוון ה׳תשע״ח 30.10.2017

מכון "התניא השלם" משיק אתר חדש לכל פרקי ספר התניא

בשורה טובה למבקשי ה': בשעה טובה עלה לאוויר אתר חדש מבית מכון "התניא השלם" ובו ניתן לעיין בכ"ד הפרקים הראשונים של ספר התניא, ממהדורת "התניא השלם" הכוללת את כל ביאורי ופירושי רבותינו נשיאינו על ספר היסוד של תורת חסידות חב"ד • האתר החדש עלה לאוויר לקראת היארצייט העשירי של מרת שרה רוהר ע"ה, לזכות ובאדיבות בנה הנגיד הנודע ר' יקותיאל יהודה (ג'ורג') רוהר שיחי', פטרון מפעל "התניא השלם" שע"י מוסד ההוצאה לאור של תורת הרבי 'ועד הנחות בלה"ק' לציון • כל הפרטים
מכון
משפחת רוהר, משפחת הנגידים הידועה בתור התומכת העיקרית של מפעל השליחות במדינות רבות ברחבי תבל, מציינת היום, יום שני עשירי לחודש מרחשוון את יום היארצייט העשירי של האם מרת שרה ע"ה בת ר' יקותיאל יהודה ולאה הי"ד רוהר.

לקראת היארצייט העשירי, הושק האתר החדש שיגביר עשרות מונים את הפצת המעיינות חוצה. אתר המרכז את כל פרקי התניא בסדרת "התניא השלם" היו"ל בידי חברי המערכת שע"י 'ועד הנחות בלה"ק'. כעת אפשר לעיין, ולהדפיס את 24 הפרקים הראשונים של ספר התניא, ולקראת 'חג החגים' ראש השנה לחסידות – חג הגאולה י"ט כסלו הבעל"ט יעודכן האתר עם הפרקים הבאים, פרק כ"ה ופרק כ"ו.

האתר הוקם באדיבותו של פטרון מפעל "התניא השלם" כולו, הנגיד החסידי המפואר ר' יקותיאל יהודה וזוגתו מרת פעסל לאה שיחיו רוהר, שהקדיש את מהדורת התניא השלם לעילוי נשמתו של אביו הנגיד ר' שמואל ב"ר יהושע אליהו ע"ה רוהר, נלב"ע י"ז לחודש מנחם אב ה'תשע"ב.

בשיחה עם מנכ"ל מוסד ההוצאה לאור הרב חיים שאול ברוק שיחי' הוא מספר, כי בישיבות חב"ד ליובאוויטש ברחבי תבל כבר הוכנסה המהדורה החדשה ללימוד שיטתי ומסודר בסדר תניא ובסדרי לימוד החסידות.

ראשי הישיבות והמשפיעים, כמו גם המג"שים בחסידות לתלמידי 'תומכי תמימים' ובכלל בציבור הרחב, מהללים את עבודת העריכה המופלאה בידי חברי המערכת בראשות הרה"ת ר' מנחם מענדל קפלן שיחי', משלוחי כ"ק אדמו"ר זי"ע בדטרויט מישיגן.

לכניסה לאתר החדש – לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.