מערכת COL | יום ו' חשוון ה׳תשע״ח 26.10.2017

הנאום המרגש של הרב קוטנר בחופה לחייל שנפצע קשה

"כשאנחנו רואים כעת את לירי ונועם עומדים תחת החופה, זהו נס. זהו רגע של ניצחון גדול עבור נועם ומשפחתו. אנו מודים לקדוש ברוך הוא על כל הניסים והנפלאות ועל שזכינו להגיע לרגע המרגש הזה. אנו בצעירי חב"ד ליווינו את נועם בתהליך השיקום הארוך. אני בטוח שכולנו שותפים להתרגשות הגדולה על שאנו זוכים לרקוד ולשמוח הערב בחתונה" • נאום שנשא השליח הרב מנחם קוטנר, מנהל האגף למען נפגעי טרור של צעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש, בחופת לוחם שנפצע בנחל עוז, גרם למשתתפים רבים להזיל דמעה מהתרגשות • הנאום המרגש של הרב קוטנר
הנאום המרגש של הרב קוטנר בחופה לחייל שנפצע קשה
המשתתפים בחופת הלוחם שנפצע בנחל עוז, לא יישכחו את הנאום המרטיט שנשא השליח ומנהל אגף למען נפגעי טרור בצעירי אגודת חב"ד הרב מנחם קוטנר.

בימים האחרונים, הרב קוטנר, המלווה מטעם צעירי חב"ד את הנפגעים ובני משפחותיהם, בכל ימות השנה, ערך חופה לנועם, חייל צה"ל שנפגע קשה בנחל עוז.

רגע השיא בחופה היה, כאשר נועם הרים את רגלו הקטועה ועם הפרוטזה שבר את הכוס תחת החופה לקול קריאות "מזל טוב"!

"ערב טוב, וברוכים הבאים לשמחת הנישואין של לירי ונועם!", פתח הרב קוטנר את נאומו המרגש, "מזל טוב לחתן ולכלה ומזל טוב למשפחות היקרות. שיהיה הבית הזה בנין עדי עד מלא בברכה והצלחה אושר נחת ושמחה תמיד.

"למען האמת", המשיך הרב קוטנר, "החופה הזאת מרגשת אותי במיוחד. אני חייב לשתף אתכם במשהו אישי. כשאנחנו רואים כעת את לירי ונועם עומדים תחת החופה, זהו נס. זהו רגע של ניצחון גדול עבור נועם ומשפחתו. אנו מודים לקדוש ברוך הוא על כל הניסים והנפלאות ועל שזכינו להגיע לרגע המרגש הזה.

"לפני תשע שנים נועם שירת בנחל עוז ונפצע קשה מפגיעה ישירה של פצמ"ר. פגשתי את נועם לראשונה יומיים לאחר מכן. כשליח חב"ד אני מבקר את פצועי צה"ל או בהגדרה המדוייקת יותר שנתן להם הרבי מליובאויטש 'מצוייני צה"ל'. הגעתי אל מיטתו של נועם כשידיי עמוסות במתנות מצעירי חב"ד. נועם, במאמץ גדול פקח את עיניו. הצגתי את עצמי, והוא בתגובה שיחרר לעברי את חיוכו הכובש ומאותו רגע נקשרתי אל נועם.

"אנו בצעירי חב"ד", סיים הרב קוטנר את נאומו שגרם למשתתפים להזיל דמעה, "ליווינו אותו בתהליך השיקום הארוך. אני בטוח שכולנו שותפים להתרגשות הגדולה על שאנו זוכים לרקוד ולשמוח הערב בחתונתם של נועם ולירי".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.