מערכת COL | יום ה' חשוון ה׳תשע״ח 25.10.2017

הערכות מקיפה לכינוס השלוחים הקרוב • הצצה

ועד כינוס השלוחים יחד עם אנשי חברת המדיה החב"דית JEM - השקיעו שעות רבות של מחשבה והיערכות, על מנת לספק לשלוחים את היכולת להכין את עצמם כראוי, בעזרת צפייה ב"מראות קודש" מיוחדים, ובעיקר בדברי אלוקים חיים אודות מעלת עבודת השליחות • הצצה נוספת לכמה מהסדנאות המרתקות שממתינות לשלוחים ב'יום הסדנאות' המורחב, והרצאות קצרות וממוקדות בסגנון TED • פרסום ראשון • כל הפרטים>> כינוס השלוחים העולמי תשע"ח - ערוץ מיוחד ב-COL
הערכות מקיפה לכינוס השלוחים הקרוב • הצצה
'יום סדנאות' בכינוס השלוחים. (צילום: Benams Photo, ארכיון COL)

רגעי השיא של הכינוס

רגעי השיא של הכינוס הם אותם רגעים בהם זוכים השלוחים לעמוד באהל הק' של כ"ק אדמו"ר, להעתיר בתפילה בעבור קהילתם ולשאוב כוחות מחודשים לקראת המשך עבודת השליחות.

כמו לקראת כל דבר שבקדושה, וקל וחומר כאשר המדובר הוא בכניסה אל האהל הקדוש, דרושה לכך הכנה והקדמה מתאימה. בהתאם לכך, הושקעו - על ידי ועד הכינוס ביחד עם אנשי חברת המדיה החב"דית JEM - שעות רבות של מחשבה והיערכות, על מנת לספק לשלוחים את היכולת להכין את עצמם כראוי, בעזרת צפייה ב"מראות קודש" מיוחדים, ובעיקר בדברי אלוקים חיים אודות מעלת עבודת השליחות.

הוידאו יוקרן על מסכים מיוחדים שיוצבו ב'טענט' הנמצא במתחם 'בית אהל חב"ד ליובאוויטש בסמיכות לציון הק', בבוקר יום שישי, ב'שעת ההכנה' בין השעות 9:20 – 10:20.

תוכן קצר של הוידאו:
• חשיבותו של "כינוס השלוחים העולמי" אשר כוונתו להשפיע על העולם כולו, וכיצד ביכולתו של שליח להכריע את העולם כולו, בעזרת פעולה פרטית. (משיחת כ"ח מרחשוון ה'תש"נ, בקשר עם כינוס השלוחים)

• "מה שאמרו 'הבא לטהר מסייעין אותו' - הבא לטהר אחרים דוקא (ולא הבא ליטהר, היינו לטהר את עצמו) כי ע"י שמטהר אחרים, ועד שמטהר אחרים כאלה שאין תחתון למטה מהם, הנה עי"ז מסייעין אותו .. היינו שהעבודה עצמה מסייעת לו, ע"י שמכניס עצמו (ער ווארפט זיך אריין) במילוי השליחות, הרי מיד בתחילת עבודתו מקבל עזר וסיוע שיצליח עוד יותר בהמשך שליחותו". (ממאמר ד"ה עשרה שיושבים, ט"ו תמוז ה'תשמ"ב)

• "אצל איש חייל (א סאלדאט) אין נפק"מ: להיכן ששולחים אותו - לשם הולך; אם צריך לירות - הוא יורה; אם מגייסים אותו לחיל רגלים אז הוא בחיל רגלים .. אצלו אין נפק"מ - הכל הוא על האחריות של המפקד הראשי .. מה שנדרש ממנו הוא – שתהי' אצלו הקבלת עול ש"על כל אשר אשלחך תלך". (משיחת י' שבט ה'תשכ"ג)

פיתוח של בתי ספר ובתי כנסת בקהילות קטנות

הצצה נוספת לכמה מהסדנאות המרתקות שממתינות לשלוחים ב'יום הסדנאות' המורחב:
בית ספר יהודי מצליח בקהילה קטנה? עידן חדש בתחום החינוך האישי, נותן את האפשרות לכל שליח להגשים חלום ולפתוח מוסד חינוך בעירו, גם אם מדובר בעיר עם קהילה קטנה יחסית. מספר שלוחים בעלי ניסיון יספרו כיצד פיתחו מערכות חינוכיות המותאמות לצרכי הקהילה. מרצים: הרב דוב מאצ'ניק, מנהל בית הספר; הרב זלמן קודאן, מנהל חינוכי בבית הספר באוקסנרד, קליפורניה.

CYP – פעילות לחוגי צעירים אקדמאיים: לצד פעילות מואצת לגיל הזהב, פתיחת גני ילדים או מחנות קיץ, יש חשיבות להקדיש פעילות בעלת סגנון ואופי מיוחד לבני העשרים והשלושים, אקדמאים צעירים ובעלי מקצועות חופשיים. מספר שלוחים החברים בארגון CYP ישתפו מנסיונם, וינחו דיון פורה בעל השלכות מעשיות. בהשתתפות: הרב מענדי דובראווסקי, הרב שמואל לויטין, הרב דוד קוטלרסקי.

הרצאות קצרות וממוקדות בסגנון TED

במהלך 'ועידת השותפים של חב"ד' תינתן האפשרות לאורחים של השלוחים, לתת הרצאה קצרה בסגנון של TED, אודות ההתרשמות שלהם מפעילות השלוחים והסיבה שהם תומכים ושותפים בהחזקת עולם השליחות.
במסגרת "חב"ד TALK" ייבחרו מספר שלוחים ומספר תומכים.

ועידת השותפים: מושב מיוחד עם הרב הראשי לרוסיה

בועידת השותפים של חב"ד, משתתפים מידי שנה מאות שלוחים ותומכים של מפעל השליחות, נהנים ממפגשים פורמליים או רשמיים פחות, ומהרצאות מרתקות בנושאים שעל הפרק.
בין התוכניות, יתקיים מושב מיוחד עם הרב הראשי והשליח הראשי לרוסיה, הרב בערל לאזאר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.