מערכת COL | יום ד' חשוון ה׳תשע״ח 24.10.2017

ספר חדש של הררי: המדריך להורות על פי חכמת היהדות

היום הגיע לחנויות ספרו החדש והמפתיע של ד"ר יחיאל הררי – אומנות ההגבהה, המדריך להורות על פי חכמת היהדות, המתבסס על משנתם החינוכית של הרבי והרבי הריי"צ, ודולה עצות והדרכות מעשיות בתורת החינוך, שהיא "מדע הנפש", על-פי כתביהם של בעל התניא, הבעל־שם־טוב, הרמב"ם והאדמו"ר מפיאסצנה • ספר חדש של הררי
ספר חדש של הררי: המדריך להורות על פי חכמת היהדות
היום הגיע לחנויות ספרו החדש והמפתיע של ד"ר יחיאל הררי – אומנות ההגבהה, המדריך להורות על פי חכמת היהדות, המתבסס על משנתם החינוכית של הרבי והרבי הריי"צ, ודולה עצות והדרכות מעשיות בתורת החינוך, שהיא "מדע הנפש", על-פי כתביהם של בעל התניא, הבעל־שם־טוב, הרמב"ם והאדמו"ר מפיאסצנה.

אומנות ההגבהה, שמסתמן כרב המכר הבא, מדגיש כי על פי תורת הנפש היהודית יש לנו, ההורים, תפקיד משמעותי בחינוך הרגשי של ילדינו. אך לשם כך עלינו לאמץ "שיח של הגבהה" שיאפשר להם לצלוח משברים ולנצח קרבות פנימיים, לחזק את האמון שלהם בעצמם ולגלות כוחות חבויים. מהו אותו "שיח של הגבהה" ומהם עקרונותיו? כיצד יישומו עוזר לילדים להתגבר על מהמורות רגשיות?

אמנות ההגבהה הוא מדריך מעשי ורוחני כאחד, שמציע שיטה שלמה ומגובשת הכוללת עקרונות חינוכיים רלוונטיים לכל גיל ויישומיים בכל מצב. הספר, הכתוב בצורה מרתקת, מסייע להורים להגביה את המציאות הרגשית של ילדיהם כך שיֵדעו להתמודד עם רגשות לא־רצויים ולעורר רגשות מתוקנים ובריאים.

"כיצד ספר אחד יכול להיות מותאם להורות וחינוך רגשי בכל גיל? המעשה החינוכי והמצבים החינוכיים אמנם משתנים כל העת אבל מהות ועקרונות ההדרכה הרגשית אינם משתנים..." כך על-פי הרבי הריי"צ.

אומנות ההגבהה המציג את עקרונות ההורות וההדרכה הרגשית, הוא ספר חובה להורים לילדים בכל גיל, לאנשי חינוך ולכל אדם המתעניין בפיתוח מודעות לעבודה פנימית-רגשית.

שני ספריו האחרונים של ד"ר יחיאל הררי, סודו של הרבי ולנצח כל רגע מחדש, בהוצאת ידיעות ספרים, היו לרבי־מכר מיד עם צאתם לאור.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.