מערכת COL | יום ג' חשוון ה׳תשע״ח 23.10.2017

כשהרב עובדיה יוסף סיפר: "תשלח פקס לגאון מליובאוויטש"

לפני 4 שנים, ביום ג' מר-חשוון ה'תשע"ד, הלך לעולמו הרב הראשי הספרדי, הראשון לציון הגאון הרב עובדיה יוסף זצ"ל ● חצי שנה קודם פטירתו, סיפר הרב בשיעור מיוחד שמסר - על נערה בוגרת שלמדה במוסד לא-דתי, ובהתערבות של בנו הגאון רבי יעקב חי יוסף זצ"ל ובזכות הוראתו של הרבי - היא עברה למוסד חב"די והקימה בית לתפארת עם 11 ילדים לומדי תורה ● צפו בווידאו >>>
כשהרב עובדיה יוסף סיפר:
במהלך שיעור מיוחד שמסר הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל, בתחילת חודש סיון תשע"ג, חצי שנה קודם פטירתו, לעילוי-נשמת בנו הגאון רבי יעקב חי יוסף זצ"ל, ספד הרב לבנו וסיפר מעשיות שנודעו לו לאחר הפטירה.

הרב עובדיה סיפר על נערה בוגרת שלמדה במוסד לא-דתי ובנו זצ"ל ניסה לדאוג לה שתעבור לסמינר דתי.

"הלך לסמינר אחד, ואמרו לו שהיא תקלקל את כל הכיתה. בסמינר השני אותו דבר. לא נואש, הלך לבית-ספר של חב"ד. ביקש לקבלה. המנהל אמר שהיא תקלקל את הילדים. כולם באותו טענה. אמר לו תשמע, תדחוף אותה, זה דיני נפשות! אם היא לא תכנס, מה ייצא ממנה? אני מבקש ממך בקשה: תשלח פקס לגאון מליובאוויטש. מה שיאמר לך, תעשה!

"אמר טוב, שלח פקס. זה הרב של חב"ד, הרב שלהם. אחרי שלושה ימים, בא ושאל מה נשמע? המנהל אמר שלא שמע תגובה. למחרת חזר ושאל מה נשמע? המנהל אמר שהרבי השיב לקבל אותה מיד!".

הרב עובדיה סיפר שאביה של הנערה, שהיה בחדר עם המנהל, יחד עם בנו, הציע להביא מחר את הבת שלו. בנו, הרב יעקב, אמר "תביא אותה עכשיו, הרבי אמר מיד".

הרב המשיך וסיפר: "באותו רגע לקח מונית, הוציא אותה מבית-הספר החילוני והושיבו אותה עם כל התלמידות. היא עלתה בלימוד התורה, התחתנה עם אברך, והביא 11 ילדים. כולם אברכים, כולם לומדי תורה!"

לצפייה בווידאו - לחצו כאן!
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.