מערכת COL | יום כ"ט תשרי ה׳תשע״ח 19.10.2017

ילדי השלוחים בנו והשקיעו, עכשיו תורכם להצביע

הודו, קוריאה, קפריסין ו-ווינה, ספרד, אוקראינה, רוסיה וכמובן ישראל, אלו הם רק חלק מ-16 המדינות מהם נשלחו תמונות למשרדי 'My Shliach' כחלק מאתגר הלימוד שערך הארגון לכבוד חג הסוכות תחת השם 'סוכה מאירה' • לכתבה המלאה
ילדי השלוחים בנו והשקיעו, עכשיו תורכם להצביע
הודו, קוריאה, קפריסין ו-ווינה, ספרד, אוקראינה, רוסיה וכמובן ישראל, אלו הם רק חלק מ-16 המדינות מהם נשלחו תמונות למשרדי 'My Shliach' כחלק מאתגר הלימוד שערך הארגון לכבוד חג הסוכות תחת השם 'סוכה מאירה'.

300 ילדי שלוחים דוברי עברית השתתפו באתגר חג הסוכות, אתגר שכמוהו נערכים אתגרים דומים סביב חגי השנה ובדרך כלל נחלק לשני חלקים - לימודי ומעשי. הפעם התבקשו הילדים ללמוד את הלכות סוכה יחד עם שיחה של הרבי על סוכות, ולאחר מכן להיבחן על החומר הנלמד, כאשר במקביל התבקשו הם לבנות סוכה בצורה יצירתית הקשורה לחומר הלימוד, לצלם ולשלוח למשרדי הארגון.

"ההתעניינות וההיענות הראתה לנו עד כמה אתגרים שכאלו נחוצים ורצויים עבור ילדי השלוחים", אומר הרב דובל'ה הלפרין, מנהל המחלקה לדוברי עברית של 'My Shliach'. "קיבלנו עשרות תמונות שהדהימו אותנו ביצירתיות של המשתתפים ובהבנה שלהם בלימוד החומר".

ביממה הקרובה עומדת להסתיים ההצבעה על דגם הסוכה המוצלח ביותר, ואנו פונים לגולשים להיכנס ללינק הבא ולבחור את הסוכה האהובה עליהם. בלינק תוכלו גם לקרוא פרטים נוספים על הסוכה, מי שבנה אותה עם הסבר קצר. שלושת הזוכים יזכו במקום הראשון ברחפן, במקום השני בחת"ת עם הטבעה אישית ובמקום שלישי במנורת לילה של 'My Shliach'.

"פעילות ארגון 'My Shliach' הפכה זה מזמן לנדבך בלתי נפרד מחייהם של מאות ילדי השלוחים ברחבי העולם", אומר הרב מנדי שאנוביץ, מנהל הארגון 'My Shliach', "כאשר מאז ההקמה של המחלקה לדוברי עברית הפכה הפעילות הברוכה של הארגון גם למנת חלקם של ילדי השלוחים דוברי עברית הרבים הפזורים ברחבי העולם, מה שהביא למהפכה של ממש בחייהם של אותם ילדים".

אתגר זה הינו חלק קטן מהפעילות השוטפת שעורך הארגון 'My Shliach' מבית 'מרכז 302' של 'המרכז לענייני חינוך' סביב מעגל השנה עבור ילדי השלוחים, להרשמה ולפרטים נוספים בקרו באתר הבית של הארגון myshliach.com/Hebrew

כנסו, הצביעו והשפיעו בתחרות 'סוכה מאירה'.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.