מערכת COL | יום כ"ט תשרי ה׳תשע״ח 19.10.2017

נסיעת מבחן – קאדילק CT6

הרכב הכי מפואר בתולדות קאדילק מגיע אלינו לנסיעת מבחן.
נסיעת מבחן – קאדילק CT6
ב"ה אז אחרי שבחנו את ה CTS וה-XT5 בקיץ,הגיע הזמן לבחון את ה"רכב" של קאדילק, שבהסבה קלה יכול להסיע נשיאים וראשי ממשלות ובקיצור קאדילק CT6. בקאדילק שואפים למצב אותו ישירות מול ספינות הדגל של מרצדס ואאודי ועל זה נענה בסוף הסקירה. וואו איזה אורך ! ה- CT6משתרע לאורך של יותר מחמש מטרים מרשימים מאד, מלפנים זו החזית של קאדילק שלא נראית דומה לשום רכב יוקרה בעולם ומאחור למרות העדינות הוא מוצלח אפילו יותר מדגמי קאדילק אחרים. שמתקרבים לרכב בחשיכה, מופעלת תאורה שמזכירה מופע מולטימדיה קטן במראות, ידיות והפנסים הראשיים. על הכביש הוא מצליח ללא מאמץ לפנות את הנתיב השמאלי, אנשים פשוט נותנים כבוד למותג. תא הנוסעים היוקרתי והמרווח מזכיר דגמי קאדילק אחרים, רק שכאן בולטים מושבי עור בצבע קאמל, חלון גג כפול ומסך מולטימדיה 10.2. יש גם גימיקים מקוריים כמו וילון אחורי חשמלי (שמתקפל מעצמו בכל פעם שתעבירו להילוך אחורי), פתיחה חשמלית לתא הכפפות, משטח הטענה אלחוטי לנייד, שמשות כפולות שיוצרות שקט מבורך בתא הנוסעים, משטח מגע למערכת השמע (לא אהבנו...) מצלמת מראה HD, רמקולים של BOSE ובקרי שליטה למושבים שעברו לדלתות, (כמו במרצדס). תנוחת הנהיגה לא הייתה מושלמת והמתגים על ההגה קצת פשוטים. הישיבה מאחור ממכרת ומזכירה לימוזינה, בנוסף ישנה שליטה על חלון הגג ועל הווילון האחורי. יש כמובן מיזוג אחורי, אך הוא לא ניתן לשליטה ע"י הנוסעים. רשימת אביזרי הבטיחות ארוכה אבל לא כוללת משהו חשוב... יש התראה על שטח מת, בקרת סטייה מנתיב, התראות שונות שמגיעות ברטט ישירות למושב הנהג ואפילו לחגורה, התראה על רכב חוצה מאחור, אור גבוה משתנה אוטומטי, סט מצלמות 360 ועוד, אבל חסר מאוד בקרת שיוט אדפטיבית. ה- CT6 מתהדר במנוע שש צילינדר חזק בנפח 3.6 עם מומנט בשרני. הוא כ"כ מוצלח אפילו יותר מה- XT5 שם הותקן לכאורה אותו מנוע בדיוק, רק שכאן הנסיעה הרבה יותר נעימה וכוחנית. אגב נהיגה ספורטיבית היא לא ממש הקטע כאן. צריכת הדלק שנרשמה במבחן הייתה באיזור ה- 10 ק"מ לליטר, רגל קלה יותר תשיג תוצאות טובות יותר ואם צריכת הדלק ממש חשובה לכם תשמחו לדעת שיש גם "סטרט אנד סטופ" ומערכת שמנתקת שני צילינדרים בנסיעה רגועה. תא המטען אם שאלתם גדול ומרווח (יחסית...) ונפתח חשמלית או ע"י תנועת רגל. לסיכום, צעד גדול ומרווח לקאדילק בכל פרמטר. גם אם יהיה לו קשה להתחרות באיכות של התוצרת הגרמנית, אבל בהתייחס לפער המחיר (550.000 ₪ לקאדילק, כ-מיליון ₪ למרצדס S) הוא מנצח בנוק אאוט.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.