מערכת COL | יום כ"ח תשרי ה׳תשע״ח 18.10.2017

אלפים בכינוס העוצמתי שחתם את חודש תשרי • גלריית ענק

קהל עצום של אורחים, תמימים מישיבות תות"ל ברחבי תבל, השתתפו אמש (שני) בכינוס "צאתכם לשלום" שאורגן ע"י ועד תלמידי התמימים העולמי, בקמפוס חמ"ש - בית רבקה •  נשאו דברים: החוזר הראשי הרב יואל כהן, משפיע ראשי דישיבת תות"ל המרכזית 770, הרב יעקב משה וואלבערג, מראשי ישיבת ליובאוויטש במנצ'סטר והרב זלמן אהרון קנטור, שעוררו אודות העיסוק הנדרש בתורת רבינו במשך כל השנה •  כיבדו בהשתתפותם: הרב מיכאל אהרון זליגסון, חבר מערכת "אוצר החסידים" ומשפיע בישיבת "אהלי תורה", הרב שלמה זרחי, מנהל ומשגיח ישיבת תות"ל המרכזית 770, הרב עזריאל חייקין, מזקני אנ"ש והרב שלמה סגל, חבר הבד"ץ דקראון-הייטס •  שימי קוטנר מגיש גלריית ענק מהמעמד • קשה עלי פרדתכם
אלפים בכינוס העוצמתי שחתם את חודש תשרי • גלריית ענק
אלפים בכינוס "צאתכם לשלום" העוצמתי. צילום: שימי קוטנר

קהל אדיר של אלפי אורחים גדש את ההיכל הענק של "קמפוס חמ"ש - בית רבקה" שבקראון-הייטס למעמד עוצמתי של "צאתכם לשלום" שקיים 'ועד תלמידי התמימים העולמי', שניצח על האירוח המוצלח של האלפים בגשמיות וברוחניות במהלך החודש האחרון.

את הנוכחים אפפו רגשות עילאיים של שמחה ואושר על הזכות להיות בד' אמותיו הק' של הרבי במהלך חודש החגים המשובע והמשביע, כשכולם ישובים יחדיו "שבת אחים גם יחד" באחוות רעים ובשמחה חסידית, מתעוררים יחדיו וממנפים את כל מה שקיבלו במהלך החודש לשנה מוצלחת של התקשרות לרבי, התחזקות בלימוד התורה, בעיסוק במבצעים ובכללות עבודת ה'.

את הכינוס פתח המנחה, הת' משה זאב ירוסלבסקי, בדברים על הקושי בפרידה הגשמית מהרבי אחר חודש שלם של הסתופפות בחצרות קדשנו, הזכות הגדולה להכנס לאהל הק' ל'יחידות' ולחדרו הק' של הרבי וללמוד ב770.

לאחר-מכן, מזמין המנחה את הרב מיכאל אהרן זילגסון, חבר מערכת אוצר החסידים ומשפיע בישיבת אהלי תורה, לקריאת פרקו של הרבי. הקהל כולו עומד על רגליו וחוזר פסוק אחר פסוק, כשבסיום הקריאה פוצחים כולם בשירת הניגון על הפרק של הרבי.

אל הפודיום מוזמן הרב יעקב משה וואלבערג, שבחיות רבה מעורר את קהל תלמידי התמימים על דבר העיסוק הנצרך בתורת רבינו, שלא יהיה לימוד סתמי באופן של "לצאת ידי חובה", כי אם בעומק ובעיון כפי שנדרש ומצופה מתמים.

על המסכים נצפים קטעי וידאו מיוחדים באדיבות חברת jem, בהם מספרים שלוחים ומשפיעים אודות זיכרונותיהם מזמן שהותם בצל הרבי בימי האור. בהמשך מופיע על המרקע קטע מ'יחידות כללית' האחרונה שנערכה לתלמידי התמימים בשנת תשנ"ב, בה דיבר הרבי אודות תפקיד לימוד התורה לתלמידי התמימים, שעליהם להתמסר לכך ללא הרף בכל שעה ורגע עד שאפילו בעת השינה יחלום הוא על עניין בתורה.

לאחר מכן מזמין המנחה את החוזר והמשפיע הראשי של ישיבת תות"ל המרכזית 770 הרב יואל כהן, שבשפתו הבהירה והמיוחדת מבאר את החשיבות שישנה כאשר לומדים את תורתו של הרבי, בה השקיע ללא הרף זמן וכוחות רבים.

לאחר אתנחתא קלה במהלכה מוגשת המנה העיקרית ונשמעים ניגוני התעוררות ברקע, מזמין המנחה את הרב זלמן אהרן קנטור, שליח הרבי בקליפורניה. הרב קנטור סוחף את הקהל לאווירת חודש תשרי בבית חיינו בימי האור, ומפציר באורחים לקבל על עצמם חובת קביעות בזמן ובנפש מידי יום ללימוד תורת רבינו.

מיד בסיום דברי הרב קנטור, פרץ הקהל העצום בריקוד סוער ומלא חיות, על זכותם הגדולה והמיוחדת לפתוח את השנה בצל הרבי. "אשרנו מה טוב חלקנו".

בסיום הערב המרומם, התקיימו ההגרלות בין מצטייני מבצע "בחצרות בית ה'" שנערך לאורחים שהקפידו על שמירת הסדרים במהלך החודש, בה הוגרלו דולרים ומטבעות שנתקבלו מידיו הק' של הרבי, כרטיס נסיעה לחצרות קדשנו, סטי ספרים יקרי ערך, ותווי קניה בחנות קה"ת בארה"ק. מאות מתלמידי התמימים המצטיינים קיבלו ללא הגרלה את הסט של "ליקוטי לוי יצחק".

ביציאה מן האולם חולקה לאורחים תשורה מיוחדת - סקירה רבתי אודות השליחות המיוחדת לארץ הקודש בשנת תשט"ז, בהמשך לפאנל ההיסטורי עם שנים עשר השלוחים שנערך יום קודם לכן. כמו כן ניתנה לאורחים האפשרות לקבל את כל הקבצים והגיליונות שהוציא לאור ועד תלמידי התמימים העולמי במהלך החודש, וכן לתרום ל"קרן השנה" של "מחנה ישראל", כהוראת הרבי, לאלה שטרם הספיקו לעשות זאת.

תוך רגשות מרוממים ומצויידים בחבילות עמוסות יצאו אלפי האורחים מהכינוס. כעת, הם יסעו איש איש לישיבתו, כאשר הם מחוזקים וקשורים לרבי בכל נמי לבם.

את המעמד כיבדו בנוכחותם: הרב שלמה זרחי, מנהל ומשגיח ישיבת תות"ל המרכזית 770; הרב מיכאל-אהרן זליגסון, חבר מערכת 'ואצר החסידים' ומשפיע בישיבת "אהלי תורה"; הרב עזריאל חייקין, מזקני רבני אנ"ש והרב שלמה סגל, חבר הבד"צ דשכונת קראון הייטס. הנחה את האירוע הת' משה זאב ירוסלבסקי.

לאחר הכינוס העוצמתי נהרו האלפים לאולם ה'כולל אברכים' שבסמוך ל-770 להתוועדות מעוררת עם האורח הרב קנטור, שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה.

צפו בגלרית ענק מהמעמד, מאת הצלם שימי קוטנר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.